هفته چهاردهم لیگ برتر| نبرد ۶ امتیازی رقبای پرسپولیس در انزلی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری هشت صبح، دو مسابقه پایانی هفته چهاردهم فردا برگزار می‌شود که نتیجه این دو مسابقه دربالا وپایین جدول اهمیت دارد.

نگاهی به این دو مسابقه می اندازیم؛

ملوان انزلی- تراکتور تبریز؛ نبرد ۶ امتیازی رقبای پرسپولیس

تیم‌های سوم  و چهارم لیگ برتر در یک نبرد ۶ امتیازی به مصاف هم خواهند رفت. تراکتور ۲۴ امتیازی و ملوان ۲۲ امتیازی بالاتر از پرسپولیس ایستاده‌اند و تساوی آنها به سود پرسپولیس خواهد بود اما به شرطی که ابتدا سرخپوشان پایتخت بتوانند حریفان خود را شکست بدهند و امتیاز از دست ندهند. تراکتور تنها تیم بدون مساوی لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی ( یا همان سیروس قایقران جدید) کار راحتی نخواهد داشت. اهالی فوتبال انتظار دیدن یک فوتبال تاکتیکی، مدرن و هجومی از دو تیم را دارند. حضور این دو تیم و بخصوص ملوان در مربع قدرت لیگ برتر برای خیلی‌ها قابل پیش بینی نبود!

نکته جالب اینکه تقابل دو تیم در فصل گذشته برنده نداشت و هر دو بازی رفت و برگشت یک بر یک مساوی شد. قرمز پوشان تبریزی با سه برد متوالی به انزلی رسیده اند و می‌خواهند این روند بردهای خود را حفظ کنند اما شکار قو به راحتی بردن پیکان، گل گهر و فولاد نخواهد بود. هر دو تیم در این فصل رقیب اصلی سرخپوشان در بالای جدول محسوب می‌شوند! پرسپولیس فاصله ۶ امتیازی با صدر جدول پیدا کرده است. 

بیژن حیدری داور بین المللی و با سابقه فوتبال کشورمان این بازی حساس را سوت خواهد زد. مسابقه‌ای که می‌تواند یکی ازجذاب ترین بازی های هفته شود.

صنعت نفت آبادان – ذوب آهن اصفهان؛ وداع ویسی با برزیلی ها!

نفت آبادان ۱۱ امتیازی اگرچه در رده یازدهم جدول لیگ ایستاده اما اگر این هفته نتواند در خانه پیروز شود در آنصورت حتی ممکن است تا رده چهاردهم جدول سقوط کند! نفتی ها با ۲۱ گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را دارند و مقابل تیمی قرار می گیرند که منسجم و تاکتیکی فوتبال بازی می کند. ذوب آهن ۲۱ امتیازی در رده ششم جدول ایستاده و در صورت برد شانس صعود تا رده چهارم جدول را هم خواهد داشت.

عبدالله ویسی سرمربی نفت اعلام کرده که پایان نیم فصل از این تیم جدا خواهد شد و این مسابقه در واقع بازی یکی مانده به آخر ویسی در لیگ برتر و آخرین مسابقه این تیم در آبادان خواهد بود.  ویسی دوست دارد با نتیجه ای خوب با هواداران دوآتشه نفت که خود را برزیلی های ایران می دانند، وداع کند. نبرد این دو تیم هم در فصل گذشته برنده نداشت و با مساوی به پایان رسید. شاید این مرتبه هم دو تیم با مساوی به کار خود پایان بدهند.

برنامه مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر:

هفته چهاردهم؛ گرامیداشت ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی

یکشنبه ۳ دی

پیکان تهران – فولاد خوزستان / ساعت ۱۴- ورزشگاه پاس قوامین تهران

گل‌گهر سیرجان – استقلال / ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان

نساجی مازندران – هوادارتهران / ساعت ۱۵- ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

فولادمبارکه سپاهان اصفهان – آلومینیوم اراک / ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

پرسپولیس – شمس آذر قزوین / ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران

استقلال خوزستان – مس رفسنجان / ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه غدیر اهواز

پایان پیام/

 



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا