نمایندگان در بیانیه خود اعلام کردند که با اغتشاشگران برخورد شود

نیکزاد در صحن علنی:

نمایندگان در بیانیه خود اعلام کردند که با اغتشاشگران برخورد شود

 نمایندگان در بیانیه خود اعلام کردند که با اغتشاشگران برخورد شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه نمایندگان ضدمردمی نبوده است و آنان در بیانیه خود اعلام کردند که با قاتلان و اغتشاشگران برخورد شود، نه با معترضان.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال محمودزاده در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۲۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: برخلاف رویه مجلس، ۲۲۷ نفر از نمایندگان در یک بیانیه از قوه قضائیه تقاضای برخورد با معترضان را داشتند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس برخلاف قانون شفافیت آرا، لیست امضاءکنندگان این بیانیه را منتشر نمی‌کند، همین امر باعث شده لیست جعلی از نمایندگان در شبکه‌های اجتماعی پخش شود.

وی اظهار داشت: بنده اعلام می‌کنم این بیانیه ضد مردمی را ندیده و امضا نکرده‌ام. از هیأت رئیسه مجلس درخواست دارم لیست واقعی نمایندگان امضاکننده را به صورت رسمی به مردم اعلام کند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: لیست منتشر شده جعلی بوده و بیانیه نمایندگان نیز ضد مردمی نبوده است، بلکه در آن درخواست کردند تا با قاتلان و اغتشاشگران برخورد شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس نیز اقدام قانونی خود را انجام داده است. نامه‌ای که هیأت رئیسه مجلس دهم امضا کرده است، ارتباطی به مجلس یازدهم ندارد.

وی اظهار داشت: نمایندگان در بیانیه خود اعلام کردند که با قاتلان و اغتشاشگران برخورد شود، نه با معترضان. بالاترین بیان، بیان رهبر معظم انقلاب است که فرمودند آنهایی که معترض هستند و دست به قتل و آشوب نزده‌اند، فرزندان من هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا