مطالبه مردم جبران مشکلات کمبود دارو است

Print Friendly, PDF & Email

کعب عمیر در تذکر شفاهی:

مطالبه مردم جبران مشکلات کمبود دارو است

مطالبه مردم جبران مشکلات کمبود دارو است

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه مردم این است که شرایط کمبود دارو بهبود یابد و مشکلات جبران شود. بنابراین وزیر بهداشت هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۲۵ آبان ماه) در صحن علنی مجلس در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که عمر خود را صرف تربیت دانش آموزان کشور کرده اند، پرداخت نمی‌شود و آیا در شرایطی که ارزش پول ملی کاهش یافته این تأخیر در پرداخت، منطقی است.

وی همچنین در تذکری به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: دیروز در جلسه علنی مجلس به موضوع دارویار پرداخته شد اما این رسیدگی چه تأثیری بر کمبود و گرانی دارو در بازار و پاسخ به مطالبات مردم دارد؟ مطالبه مردم این است که شرایط بهبود یابد و مشکلات جبران شوند. بنابراین از وزیر بهداشت می‌خواهم هرچه سریع‌تر برای برطرف کردن مشکلات موجود اقدام کند.

کعب عمیر در تذکر دیگری خطاب به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: چرا با ورزشکارانی که به سرود ملی بی توجهی می‌کنند، برخورد نمی‌شود. آیا وقت آن نرسیده است که به تقویت تک سویه جسمی ورزشکاران پایان داده شود و برای تفکر آنها و تقویت آرمان‌های نظام برنامه ریزی صورت گیرد؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا