مرعشی: جبهه پایداری به منابع کثیری دسترسی دارد – تابناک

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران درباره اقدامات انتخاباتی حزب متبوع خود اظهار کرد: حزب کارگزاران سازندگی مصوبه‌اش این است در هریک از حوزه‌های انتخاباتی که کاندیدای تایید صلاحیت شده‌ای وجود داشته باشد بتواند مسئولیت عملکرد آن‌ها را نزد مردم تضمین و حمایت کند.

مرعشی با بیان اینکه در حوزه‌هایی هم که کاندیدای مورد تایید حزب حضور نداشته باشد فعالیت انتخاباتی نخواهیم داشت، گفت: ما در هیچ ائتلافی به جز ائتلاف اصلاح‌طلبان شرکت نخواهیم کرد.

دبیرکل حزب کارگزاران با اشاره به اینکه بعید است جبهه اصلاحات ائتلافی با نیرو‌های میانه رو و راست ایجاد کند، افزود: ما نتوانستیم  افراد را قانع کنیم که در انتخابات شرکت کند و به جز دو نفر از اعضای شورای مرکزی فرد دیگری در انتخابات کاندیدا نشده است.

وی تاکید کرد: برای مشارکت مردم در انتخابات، جمهوری اسلامی باید شرایط را مهیا کند و برای این امر هم باید به شورای نگهبان این دستور را ارائه کند که با سعه صدر برخورد شود.

مرعشی با بیان اینکه گام اول را باید نظام بردارد و گام دوم برعهده سیاسیون است، اظهار کرد: تا اینجا همه خنثی هستند، هم وزارت کشور، هم سیاسیون و هم شورای نگهبان؛ به گونه‌ای که انگار قرار نیست انتخاباتی رقم خورد.

 دبیرکل حزب کارگزاران ادامه داد: اول باید محرز شود نظام به حضور حداکثری مردم علاقه دارد و بعد هم شورای نگهبان باید این سیاست را مدنظر خود قرار دهد. شورای نگهبان باید با سعه صدر و رعایت قانون برخورد و فضای مناسب برای حضور مردم در انتخابات فراهم کند.

این فعال سیاسی اصلاحات اصلاح طلب درباره نظارت بر هزینه‌های انتخاباتی گفت: اگر این اقدام انجام شود، من از آن استقبال می‌کنم؛ زیرا جبهه پایداری در حال حاضر به منابع کثیری دسترسی دارد و این اقدام خوبی است که جلوی ورود پول‌های کثیف به فضای انتخاباتی گرفته شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا