مردم نسبت به نظام و انقلاب تعصب دارند/ حضور ملت بی‌نظیر بود

Print Friendly, PDF & Email

پیرزاده در گفتگو با مهر:

مردم نسبت به نظام و انقلاب تعصب دارند/ حضور ملت بی‌نظیر بود

مردم نسبت به نظام و انقلاب تعصب دارند/ حضور ملت بی‌نظیر بود

مدیرکل دفتر مجلس و نمایندگان قوه قضائیه گفت: مردم نسبت به نظام و انقلاب تعصب دارند و حضور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بی‌نظیر بود.

محمدحسن پیرزاده مدیرکل دفتر مجلس شورای اسلامی و نمایندگان قوه قضائیه در حاشیه راهپیمایی امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن راهپیمایی امسال بی‌نظیر بوده و نسبت به سال گذشته شاهد افزایش جدی حضور آنان بودیم.

وی ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان به دنبال ایجاد شکاف، تفرقه و گسل میان مردم و نظام هستند. اما اقشار مختلف مردم با نظام بوده و هستند.

پیرزاده تصریح کرد: عفو اخیر مقام معظم رهبری که در خصوص متهمین بود، بی سابقه است زیرا تاکنون فقط محکومین قطعی مورد عفو واقع می‌شدند و این اقدام حضرت آقا، نشانه بزرگ نگری نظام در خصوص افرادی است که به هر صورت تحت تأثیر تبلیغات و اطلاعات غلط دشمنان دچار هیجاناتی شدند.

وی تاکید کرد: این اقدام همدلی، اغماض و بزرگ نگری نظام در خصوص افرادی که به هر دلیلی تابع تبلیغات و اطلاعات غلط دشمنان در رسانه‌های خارجی قرار گرفتند، بود و طبیعتاً دلگرمی مردم بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: نظام و انقلاب پابرجاست. مردم نسبت به نظام و انقلاب تعصب دارند. خودمان هم باید مواظب باشیم افرادی را از دایره انقلاب جدا نکنیم و عفو اخیر متهمین توسط حضرت آقا، الگوی مناسبی برای همه ما در این زمینه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا