مرحوم قاسمی زندگی خود را وقف خدمت به میهن و پیشرفت کشور کرد

Print Friendly, PDF & Email

رئیس‌جمهور:

مرحوم قاسمی زندگی خود را وقف خدمت به میهن و پیشرفت کشور کرد

مرحوم قاسمی زندگی خود را وقف خدمت به میهن و پیشرفت کشور کرد

رئیس‌جمهور گفت: رستم قاسمی زندگی کاری خود را در جایگاه‌های مهم مدیریتی و اجرایی وقف خدمت به میهن اسلامی و پیشرفت و آبادانی کشور کرد که بی‌شک نزد خدا توشه‌ای گرانبها برای وی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت درگذشت رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی، تصریح کرد: کارنامه پربار آن جانباز سرافراز و مدیر انقلابی در دوران مسئولیت‌های مهم اجرایی در دولت‌های مختلف و پیش از آن، گواه این است که آن مرحوم زندگی کاری خود را در جایگاه‌های مهم مدیریتی و اجرایی وقف خدمت به میهن اسلامی و پیشرفت و آبادانی کشور نمود که بی‌شک نزد خدا توشه‌ای گرانبها برای ایشان خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مدیر توانمند، خدمتگزار متعهد و یار و همکار پرتلاش، مرحوم مهندس رستم قاسمی، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

کارنامه پربار آن جانباز سرافراز و مدیر انقلابی در دوران مسئولیت‌های مهم اجرایی در دولت‌های مختلف و پیش از آن، گواه این است که آن مرحوم زندگی کاری خود را در جایگاه‌های مهم مدیریتی و اجرایی وقف خدمت به میهن اسلامی و پیشرفت و آبادانی کشور نمود که بی‌شک نزد خدا توشه‌ای گرانبها برای ایشان خواهد بود.

اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه آن مرحوم، مصیبت وارده را به خانواده مکرم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با همرزمان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا