قدرت دفاعی‌مان را متناسب با رشد تهدیدات افزایش داده‌ایم – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان ستاد این نیرو ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: امروز نیروی پدافند هوایی با پیشرفت‌های چشمگیری که در حوزه دفاعی داشته، نقش ارزنده، حساس و شگرفی در به چالش کشیدن هیمنه ابر قدرت‌ها و نیز تغییر معادلات نظامی در منطقه خاورمیانه ایفا می‌کند.

وی افزود: پیشرفت علمی به ویژه در حوزه علوم پدافندی و همچنین ارتقای دستاوردهای نظامی، برگ برنده و متضمن قدرت بازدارندگی و توان دفاعی کشورمان است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: نیروهای مسلح کشور اشراف کاملی بر تمامی حرکات و اقدامات دشمن تا کیلومترها بیرون از مرز دارند و این هنر مردانی است که امروز با تکیه بر توان داخلی رادارهایی می‌سازند که منطبق بر جدیدترین تکنولوژی‌های روز جهان است و هر حرکت و اقدامی را به خوبی رصد کرده و زیر نظر دارند.

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه هر زمانی که تهدیدات علیه ما رشد کند، قطعاً ما هم برای حراست از مرزهای‌مان دفاع را رشد می‌دهیم، تصریح کرد: امروز قدرت دفاعی‌مان را متناسب با رشد تهدیدات و در راستای تأمین امنیت و حراست از مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران افزایش داده‌ایم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا