قالیباف: وقتی فرماندۀ نیروی انتظامی شدم، حضرت آقا فرمودند نیروی انتظامی باید مثل خورشید به همه بتابد / فرهنگ حزب اللهی و بسیجی میزنیم باید این نگاه را در مسیر راه خود داشته باشد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

محمدباقر قالیباف در گردهمایی بزرگ پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با عنوان «بسیج امید ملت ایران» که صبح امروز (شنبه) ۴ آذرماه ۱۴۰۲ در پادگان حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، با ذکر خاطره‌ای از حضور خود در محضر رهبر معظم انقلاب در زمان فرماندهی نیروی انتظامی بیان کرد: حضرت آقا آن زمان به من فرمودند شما در جایی قرار دارید که مسئول امنیت مردم هستید و مکلفید امنیت را برای همه مردم تأمین کنید؛ همچنین عدالت را در امنیت رعایت کنید و فرقی بین افراد نگذارید. ایشان فرمودند باید مثل خورشیدی باشید که وقتی صبح طلوع می‌کند فارغ از اینکه افراد تا صبح عبادت خدا را کرده‌اند یا معصیت، نورش را بر همه می‌تاباند.

وی گفت: وقتی حرف از فرهنگ حزب الهی و بسیجی میزنیم باید این نگاه را در مسیر راه خود داشته باشیم و به آن توجه کنیم.

وی تاکید کرد: اگر امروز در حوزه‌های دفاعی، امنیتی و بین‌المللی در اوج اقتدار و افتخار قرار داریم یکی از دلایلش این است که دل در گرو فرمایشات امام (ره) و رهبر انقلاب داشته‌ایم. باید در مسائل داخلی نیز برای رفع مشکلات چنین رویکردی داشته و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا