قالیباف: افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوست

Print Friendly, PDF & Email

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به غربی‌ها گفت: تجربه این روزها باید به شما ثابت کرده باشد که افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوسته و ادامه حمایت‌های شما از جنایت‌های ضد انسانی، شما را نزد ملت‌های خود نیز بی‌آبرو می‌کند.

به گزارش هشت صبح، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: در ابتدا فرارسیدن شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت و تعزیت می‌گویم و از همه دوستداران خاندان عصمت و طهارت که مراسم عزای ام‌المومنین را هرچه باشکوه‌تر برگزار کردند قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: ضروری است استمرار جنایات ضد انسانی رژیم صهیونیستی کودک کش علیه مردم بی‌گناه غزه را محکوم کنم و به جبهه غرب که در راس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد و تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای، مالی، نظامی و دیپلماتیک خود را به کار بسته که از ادامه این جنایت حمایت کند می‌گویم که تجربه این روزها باید به شما ثابت کرده باشد که افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوسته و حتی حمایت‌های شما نمی‌تواند این رژیم را از باتلاقی که در آن گرفتار شده است نجات دهد.  

وی در ادامه اظهار کرد: ادامه این جنایت ضد انسانی رسوایی فراگیر برای شما به همراه خواهد داشت به گونه‌ای که شما را نزد ملت‌های خود نیز بی‌آبرو می‌کند.

ادامه دارد…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا