ضعیف‌ترین نمایش تیم گواردیولا در تاریخ فوتبال

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پایگاه خبری هشت صبح، منچستر سیتی در شبی که ضعیف‌ترین آمار تاریخ مربیگری گواردیولا را به ثبت رساند مقابل استون ویلا تحقیر شد تا فاصله سیتیزن‌ها با صدر جدول به ۶ امتیاز افزایش یابد.

منچستر ایونینگ نیوز نمایش سیتی مقابل استون ویلا را نگران کننده خواند و نوشت: کمترین میزان شوتی که تیم گواردیولا در تاریخ به سمت دروازه حریف شلیک کرد، برای بازی دیشب بود!

استون ویلا ۲۲ شوت به سمت دروازه سیتی روانه ساخت که به لطف مهارهای ادرسون تنها یک توپ وارد دروازه شد. این در حالی بود که سیتی تنها با ۲ ضربه هالند دروازه مارتینز را به خطر انداخت.

گواردیولا در ضعیف‌ترین نمایش تیمش در تاریخ فوتبال ۲ رکورد منفی به جا گذاشت. یک اینکه تیمش تنها ۲ شوت زد و اینکه ۲۲ شوت به دروازه‌اش حمله شد که در تاریخ فوتبال، هر ۲ اتفاق تاکنون رخ نداده بود.

سیتی در ۴ بازی اخیر لیگ برتر انگلیس بردی کسب نکرده و با این نتایج به دل کارشناسان شک انداخته است. کارشناسانی که هنوز معتقدند که سیتی بخت اول قهرمانی در لیگ برتر انگلیس است، آن هم در حالی که آرسنال و لیورپول نمایش‌های به مراتب بهتری در این هفته‌ها به ثبت رسانده‌اند.

در جدول لیگ برتر انگلیس، آرسنال با ۳۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های لیورپول با ۳۴ امتیاز، استون ویلا با ۳۲ امتیاز و سیتی با ۳۰ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا