«شهید سلیمانی» بی‌قرار و بی‌تاب احقاق حق بود

ارتش جمهوری اسلامی ایران:

«شهید سلیمانی» بی‌قرار و بی‌تاب احقاق حق بود

«شهید سلیمانی» بی‌قرار و بی‌تاب احقاق حق بود

ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: شهید سلیمانی بی‌قرار و بی‌تاب احقاق حق بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم دی ماه، سالروز عروج آسمانی مردی است که در راه حفظ آرمان‌های مقدس انقلاب و معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در مسیر ولایتمداری ناب و سرسپردگی به نایب برحق امام زمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بشکوه زیستن و چگونه بودن را مضمون فاخر و بلندمرتبه‌ای کرد و از مردانگی، غیرت و جاودانگی، قصیده فاخر و باشکوهی آفرید که تا همیشه تاریخ، بر زبان شیفتگان آئین رادی و معرفت، مترنم خواهد ماند و زمزمه خواهد شد.

سردار سلیمانی تا بود، در سفر و حضر، بی‌قرار و بی‌تاب احقاق حق بود تا قرار بر دل‌های بی‌قرار، برقرار شود و هنگامی که رفت، به تأسی از قمر منیر بنی‌هاشم (ع)، دست سرخی از خود بر خاک و خاکیان به یادگار گذاشت تا دشمنان بدانند مردانِ مردتر از مردِ این خاک، بیرق سرافرازی را از کدام دست غیرتمندی تحویل گرفته‌اند.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، منظومه شگفت عصر ما بود که چون صد پاره شد، از ترکیب‌بند باشکوه جسم و جانش، غزل‌های دلدادگی و مثنوی‌های پهلوانی زاده شدند تا حافظان امروز و فردای امنیت این خاک و جغرافیای انسانی و مسلمانی را فرهنگنامه‌ای در دست باشد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن پاسداشت افتخار همکاری و همرزمی با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه‌های ایمان علیه کفر و حق علیه باطل، به روان سردار دل‌ها درود می‌فرستد و سالروز شهادت تأثربرانگیز مرد میدان‌های مردانگی و جوانمردی را تسلیت می‌گوید.

راهی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طی کرد، ادامه راه سبزی بود که پیش‌تر و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و در سال‌های سرخ دفاع مقدس و پس از آن، با بزرگمردان و شهیدان ایثارگری چون قرنی‌، صیاد شیرازی‌، باقری‌، نامجو، آبشناسان، باکری و دیگر امیران و سرداران رشید جغرافیای شهامت و شهادت طی شده و تداوم خواهد یافت تا پرچم دادخواهی و عدالت‌طلبی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست صاحب اصلی آن، حضرت صاحب عصر و زمان (عج) و منتقم خون همه شهیدان، از ابتدای تاریخ اسلامی و سرآغاز ایمان برسد. ان‌شاالله

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا