شرایط کشور باکار جهادی بهبود می‌یابد/ساخت ۳۴۰ کیلومترخط ریلی مترو

وزیر کشور:

شرایط کشور باکار جهادی بهبود می‌یابد/ساخت ۳۴۰ کیلومترخط ریلی مترو

شرایط کشور باکار جهادی بهبود می‌یابد/ساخت ۳۴۰ کیلومترخط ریلی مترو

کرج- وزیر کشور گفت: شرایط کشور با تلاش نیروهای دلبسته به ایران و نظام و کار جهادی بهبود می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی صبح دوشنبه در آئین افتتاح آزمایشی متروی کرج با بیان اینکه شرایط کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان البرز به ویژه شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان و تبریک به مردم به دلیل بهره مندی از قطار شهری و با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای بهره برداری از این امکان مهم حمل و نقل عمومی در کلانشهر کرج اظهار کرد: قطار شهری کرج از مطالبات اساسی مردم کلانشهر کرج است که بخشی از آن مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی و جهادی کارگزاران نظام در استان البرز قابل تقدیر است، ادامه داد: امید است با همت و روحیه انقلابی و جهادی کارگزاران نظام در استان در کمتر از دو سال مجموعه خط دو قطار شهری کرج برای استفاده مردم مهیا شود.

وزیر کشور با بیان اینکه با تلاش نیروهای دلبسته به ایران و نظام و کار جهادی بهبود می‌یابد، تصریح کرد: تاکنون در مجموع ۳۴۰ کیلومتر خط ریلی قطار شهری با بیش از ۲۳۰ ایستگاه در شهرهای کشور اجرا شده است، اکنون نیز بیش از ۲۰۰ کیلومتر دیگر خط قطار شهری با ۱۳۷ ایستگاه در کشور مصوب داریم که پیش بینی می‌شود بخش عمده این خطوط در دولت سیزدهم به ثمر برسد.

وی گفت: استان البرز استانی راهبردی و استراتژیک است که بخش قابل توجهی از بار و مسئولیت پایتخت را بر دوش دارد.

وحیدی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای احداث خط ۲ قطار شهری کرج در سال‌های گذشته تاکنون بیان کرد: این پروژه عظیم تاکنون ۲ هزار و۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی در قالب بودجه نقدی و اوراق صرف آن شده که سال آینده نیز اعتبار خوبی برای ادامه پروژه خواهیم داشت.

وی از تلاش استاندار البرز، شورای شهر و شهردار کرج به خاطر تکمیل بخشی از خط ۲ قطار شهری کرج قدردانی کرد و افزود: تاکنون در مجموع ۱۵ کیلومتر از تونل خط ۲ قطار شهری کرج حفاری شده و این پروژه از سال گذشته تاکنون شتاب گرفته است.

وزیر کشور با بیان اینکه استان البرز و کلانشهر کرج با توجه به همسایگی با تهران از اهمیت بالایی برخوردار هستند، گفت: امروز بخشی بار پایتخت بر دوش همسایه غربی آن است.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان اسلام علیه نظام اسلامی به ویژه در آشوب‌های چند ماه گذشته گفت: دشمنان با روش‌های مختلف در تلاش هستند تا به ملت ایران آسیب وارد کنند اما با هوشیاری و اتحاد مردم و مسؤولان در یوم الله ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده دریافت کردند.

وحیدی افزود: امروز فعالیت‌های سازندگی و اقتصادی دولت با سرعت در کشور دنبال می‌شود و ما در زمینه‌های صنعتی و صادراتی آمارهای بسیار خوبی داریم.

وی متذکر شد: دشمنان در آشوب‌ها و اغتشاشات تیرشان به سنگ خورد اما در تلاش هستند تا فشارها را از حوزه‌های اقتصادی وارد کنند که با همدلی و ایستادگی ملت ایران شکست خواهند خورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا