سخنگوی جبهه اصلاحات تکذیب کرد – تابناک

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش «تابناک»، جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با ایلنا در واکنش به انتشار برخی اخبار نادرست با موضوع انجام رأی‌گیری در جبهه اصلاحات نسبت «شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات»، گفت: متاسفانه این روزها شاهد بی‌اخلاقی‌هایی توسط رسانه‌های رسمی که با بودجه بیت المال اداره می‌شوند و یا رفتارهاى غیرحرفه‌اى و به دور از انصاف بعضى از سایت‌هاى خبری و اشخاصی با عناوین روزنامه‌نگارى که علی‌الظاهر توسط برخی نهادها هدایت می‌شوند، هستیم.

وی ادامه داد: آن‌ها با توسل به دروغ، اخبار کذبی را به رهبران اصلاح‌طلب و جبهه اصلاحات نسبت داده و تمام سعی و تلاش خود را در جهت تخریب هیأت رئیسه جدید جبهه اصلاحات ایران و با هدف ایجاد اختلاف در بدنه این جریان و به انحراف کشیدن افکار عمومی به کار بسته‌اند.

سخنگوی جبهه اصلاحات با اشاره به یکی از مصادیق انتشار اخبار نادرست، عنوان کرد: از جمله یکی از این موارد جوسازى و انتشار خبر کذب مربوط به آراى ۱۹ به ۱۶ در مجمع عمومى است که با اهدافى خاص آن را به تصمیم‌گیرى درباره شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات مربوط کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حالى که این موضوع صحت ندارد و رأى‌گیرى مورد اشاره مربوط به پیش‌ثبت نام کاندیداها بوده است.

دبیرکل مجمع ایثارگران در پاسخ به این سوال که «برای چه موضوع یا اقدامی رأی‌گیری انجام‌شده است؟»، گفت: ببینید مساله به این صورت بود که در جلسه مجمع عمومى جبهه اصلاحات در مورد ثبت‌نام در انتخابات دو پیشنهاد به رأى گذاشته شد که مضمون و محتواى اصلى هر دو یکى بود و فقط در یکى از پیشنهادات دو واژه نفیاً و اثباتاً آمده بود. محتواى اصلى هر دو پیشنهاد این بود که جبهه در مورد پیش ثبت‌نام انتخابات توصیه‌اى ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رأى‌گیرى به‌هیچ وجه در مورد شرکت یا عدم شرکت در انتخابات نبود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا