ورزشی

زارع: پاسخگوی انتقادکنندگان هستم/ چمن ورزشگاه ملوان خوب نیست

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی ملوان درباره وضعیت ورزشگاه سیروس قایقران در نشست خبری پیش از بازی گل گهر گفت که چمن وضعیت بدی دارد و به بازیکنان اعلام کرده، شرایط همین است و باید خود را وفق بدهند.

به گزارش ایسنا، مازیار زارع سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی با گلگهر سیرجان در خصوص بازی فردا (جمعه) اظهار کرد: اولین بازی لیگ است و شناختی دو تیم از هم ندارند که بدانیم به چه روشی کار می‌کنند و با توجه به اینکه مربی کاربلدی مثل مهدی تارتار در آن تیم حضور دارد، تمام تلاشمان را می‌کنیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و بازی طوری باشد که به سود ملوان باشد.

وی در مورد بازگشتش به ملوان و خطاب به هواداران گفت: من نسبت به ملوان و انزلی حس خاصی داشتم و زمانی که به عنوان بازیکن قصد جدایی داشتم برایم خیلی سخت بود. معمولا برای ما انزلی‌چی‌ها وقتی از آن دور می‌شویم زندگی سخت است. تمام دلخوشی من هواداران ملوان هستند و نیازمند حمایت آنها هستیم. ۶ روز است که به این تیم اضافه شدم و به شرایط ملوان فکر نکردم و با آگاهی کامل آمدم و بهانه نمی‌آورم. نیازمند حمایت هواداران هستیم. امیدوارم صبور باشیم تا اوضاع ملوان بهتر باشد. من نمی‌توانم بنشینم و بگویم بازیکن نداریم و همه چیز را می‌دانستم و مشکلی با این موضوع ندارم که علیه من استفاده شود. من وظیفه خود می‌دانم که در سختی کنار تیم باشم و کاملا آگاه پیشنهاد ملوان را قبول کردم و اگر نبودم یکی از بومیان سرمربیگری ملوان را در اختیار می‌گرفت.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان پایه استفاده می‌کند یا خیر گفت: تیم بومی شده و در سالی که بودم ۵ بازیکن پایه را به تیم  آوردند و به آنها بازی دادند که وظیفه ما بود از آن‌ها استفاده کنیم. شرایط ما در حال حاضر با باقی تیم‌ها فرق دارد. من بازیکنان بومی دیدم که قصد جدایی دارند و بازیکنی که علاقه به ماندن در ملوان ندارد، دوست ندارم به زور آن را نگه دارم و همانطور که ملوان به آنها خدمت کرده آنها هم باید به ملوان خدمت کنند. از بازیکنان بومی استفاده می‌کنم به شرط آنکه شرایط خوب داشته باشند. بازیکن جوان نیاز به اشتباه دارد و من سعی کردم این کار را انجام بدهم و به وقتش بازیکن بومی باید به این تیم خدمت کند.

زارع در مورد روند نقل و انتقالات باشگاه ملوان گفت: : وقتی به این تیم آمدم، تیم تکمیل بود و تیم خوبی جمع شده است. من هم نیاز به بازیکنی داشتم که اضافه شود که این اتفاق افتاد و در آینده چند بازیکن خوب لیگ به تیم اضافه می شوند.

وی در خصوص وضعیت نامشخص مالی ملوان عنوان کرد: همه در تلاشند که اتفاق بهتری رخ دهد و  نه بهانه گیری و نه مسائل مالی برایمان مهم نیست و مهم‌تر از همه بازی فرداست که باید تمام تمرکزمان روی آن باشد و در ادامه لیگ را داریم که  باید با آنها فکر کنیم. کسانی که از من خوششان نمی‌آید و دوست دارند از من انتقاد کنند، صبور باشند و من سینه‌ام را جلو میدهم و پاسخ گو خواهم بود ولی الان وقت تسویه حساب شخصی نیست. امسال بیشتر از هر سال دیگر به حمایت نیاز داریم. 

سرمربی ملوان در خصوص وضعیت ورزشگاه ملوان اظهار کرد: زمین شرایط خوبی نداشت و این تنها گله‌ای است که از مسئولان دارم. به بازیکنان اعلام کردم وضعیت همین است و باید برای پیروزی بجنگند. قبول دارم که برای موفقیت باید همه چیز فراهم باشد ولی نمی‌توانیم احساسی تصمیم بگیریم تنها گله‌ای که دارد زمین بد است و همین که هست. هر شرایط وجود داشت باید برای بردن وارد زمین شویم. 

زارع در پاسخ به این سوال که آیا مربی خارجی با فرد دیگری به کادر تیم اضافه می شوند یا خیر گفت: با شرایط فعلی ملوان امکان جذب مربی خارجی نداریم. در حال حاضر کادر جوان داریم و کسانی که در کنار تیم هستند سابقه فوتبال و گذراندن دوران مربیگری دارند و فعلا برای ملوان کار خواهند کرد. در ادامه راه می‌سنجیم اگر نیاز به اضافه شدن کسی بود، آن را اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا