ورزشی

ارسلان کاظمی: می‌دانستم مهرام را می‌بریم/ امیدوارم قهرمان غرب آسیا شویم

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در دیدار مقابل مهرام یک لحظه هم به باخت فکر نکردم چون ما شایسته پیروزی بودیم.

ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره باخت تیم شهرداری گرگان در بازی نخست فینال غرب آسیا و پیروزی در بازی دوم فینال، توضیح داد: با توجه به اینکه تیم ما در پست چهار و پنج فقط ۴ بازیکن دارد، فشار خیلی زیادی روی ما بود. مخصوصا بعد از اینکه سه بازی سخت را با تیم لیموندیس شیراز در لیگ برتر انجام دادیم. بدترین اتفاقی هم که بعد از بازی ما با تیم شیراز رخ داد، داستان‌های جنگ بود.

* در بازی اول فینال غرب آسیا شرایط بدی داشتیم

او ادامه داد: متاسفانه بعد از شروع جنگ پرواز کنسل شد و ما با ماشن از شیراز به تهران آمدیم و از تهران عازم گرگان شدیم که تیم را بسیار زیاد تحت فشار قرار داد و خسته شدیم. بعد از آن هم دو بازی خسته کننده با مهرام انجام دادیم که پس از آن فقط دو روز فرصت داشتیم که آماده بازی اول با الریاضی شویم. از آن دو روز هم یک روز را نتوانستیم کامل بخوابیم چون پرواز تیم ساعت ۷ صبح بود و ما چهار و نیم به فرودگاه رفتیم. در کل با یک روز استراحت مقابل الریاضی بازی کردیم که شرایط بسیار بدی بود.

کاپیتان تیم شهرداری گرگان اظهار کرد: در سمت مقابل اما تیم الریاضی ۹ روز استراحت داشت. وقتی به ایران برگشتیم شرایط برای بازی دوم فینال کاملا متفاوت بود. الریاضی تنها یک بازی در لیگ خودشان بازی کرد و تیم ما هم فرصت خوبی برای استراحت، ریکاوری و حتی آنالیز داشت. ما حتی دوست داشتیم بازی سوم خود مقابل مهرام در نیمه‌نهایی لیگ را بعد از بازی سوم با الریاضی انجام دهیم که مورد موافقت قرار نگرفت اما خوشبختانه این تیم را بردیم و به فینال لیگ ایران صعود کردیم.

کاظمی: می‌دانستم مهرام را می‌بریم/ امیدوارم قهرمان غرب آسیا شویم

* می‌دانستم مهرام را می‌بریم

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردند با سه برد متوالی مقابل مهرام به فینال لیگ برتر ایران صعود کنند،‌ توضیح داد: صد درصد انتظار برد داشتیم. بازی با مهرام از همان ابتدای فصل حساسیت‌های الکی داشت و بیشتر به خاطر این بود که بازیکنان سال قبل تیم شهرداری در این فصل به مهرام پیوسته و تیم بسته بودند تا شهرداری گرگان را ببرند. از مربی گرفته تا بازیکنانی که به این تیم پیوسته بودند، حساسیت ایجاد کرده بودند ولی توانستیم این سری را با موفقیت پشت سر بگذاریم که البته کار خاصی هم نبود و هدف ما قهرمانی است. 

* یک لحظه هم به باخت فکر نکردم

کاظمی درباره بازی سوم مقابل مهرام در تهران نیز گفت: ما می‌دانستیم که در دو بازی اول سری که در زمین خودمان است، می‌توانیم برنده باشیم اما مهرام هم تیم خوب با بازیکنان خیلی خوب است و می‌دانستیم که بازی سختی در زمین آنها خواهیم داشت. با این حال من تا پایان بازی حتی یک لحظه هم به باختن فکر نمی‌کردم و می‌دانستم که شایسته بردن هستیم. ما یک تیم هستیم که از اول فصل هم گفتیم باید تا آخرین لحظه هر بازی پشت هم باشیم و به تیم کمک کنیم. خدا را شکر برنده شدیم و اکنون می‌توانیم با خیال راحت‌تری مقابل الریاضی بازی کنیم. 

کاظمی: می‌دانستم مهرام را می‌بریم/ امیدوارم قهرمان غرب آسیا شویم

* سنتر آمریکایی ما بازیکن خوبی است

او در پاسخ به این سوال که آیا سنتر آمریکایی و جدید این تیم می‌تواند در لبنان برای شهرداری به میدان برود و با هماهنگی خوب در کنار سایر نفرات تیم کار کند، اظهار کرد: بازیکن خارجی دوم ما در لبنان می‌تواند با تیم بازی کند و مشکلی ندارد. بازیکنانی هم که در این سطح هستند خیلی کار سختی برای هماهنگ شدن با تیم ندارند. ما هم بازیکنان با تجربه زیادی داریم که می‌توانند خودشان را با شرایط جدید وفق دهند. من فکر می‌کنم می‌تواند به تیم خیلی کمک کند و آمار او را دیده‌ام، در حمله و دفاع بازیکن خوبی است. امیدوارم که با یک عملکرد خوب، بتوانیم قهرمانی غرب آسیا را به ایران برگردانیم. 

* امیدوارم قهرمان غرب آسیا شویم

کاظمی درباره غیبت تان میکر ستاره استرالیایی الریاضی در بازی دوم فینال و رسیدنش به بازی سوم فینال، توضیح داد: الریاضی در بازی دوم هم سه بازیکن خارجی خوب داشت و تان میکر هم بازیکن خیلی خوبی است اما چیزی که خیلی مهم هست این است که ما در بازی اول به میزبانی الریاضی خیلی بد بازی کردیم و تاثیر میکر نبود. یک تیم با آمار ما در آن بازی، حتی در لیگ داخلی هم نمی‌تواند به برد برسد. ما در آن بازی فقط ۲۰ درصد دو امتیازی، ۴۰ درصد سه امتیازی و ۲۰ درصد پرتاب آزاد گل کردیم که اصلا خوب نبود. در حالی که حدودا ۳۰ اقدام به شوت بیشتر نسبت به الریاضی داشتیم. شانس گلزنی ما دو برابر بود اما توپ‌ها گل نشد، دلیل این اتفاق هم خستگی و شرایط سخت تم ما در آن بازی بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا