ترقی در گفتگو با مهر: رسانه‌های غربی آشوب‌ها را بزرگنمایی می‌کنند قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: رسانه‌های غربی با دروغ‌پردازی و بزرگنمایی آشوب عده اندکی را طوری جلوه می‌دهند که جامعه جهانی تصور می‌کند این افراد اکثریت ملت ایران را تشکیل می‌دهند. حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی درباره بیانات اخیر مقام معظم […]

ترقی در گفتگو با مهر:

رسانه‌های غربی آشوب‌ها را بزرگنمایی می‌کنند

رسانه‌های غربی آشوب‌ها را بزرگنمایی می‌کنند

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: رسانه‌های غربی با دروغ‌پردازی و بزرگنمایی آشوب عده اندکی را طوری جلوه می‌دهند که جامعه جهانی تصور می‌کند این افراد اکثریت ملت ایران را تشکیل می‌دهند.

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی درباره بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر شنیدن صدای مردم، گفت: ویژگی دشمن در برخورد با شرایط کنونی ایران این است که فقط صدای یک اقلیت محدود و فاقد سرمایه اجتماعی را می‌شنود و می‌خواهد آن را به نام همه مردم جلوه دهد. دشمن می‌خواهد طوری وانمود کند که صدای اقلیتی که با اصول انقلاب اسلامی از ابتدا مخالف بوده، با آن میانه‌ای نداشته و همواره تحت تأثیر ضدانقلاب و عوامل بیگانه بوده‌اند، صدای تمامیت مردم ایران است.

وی یادآور شد: برای غرب، انسان درجه یک و درجه دو مطرح است و این همان تفکر صهیونیستی است که نژاد غربی را درجه یک می‌داند و الباقی دنیا را درجه دو و درجه سه می‌انگارد مگر آنکه منافع دیگری برای آنها به دنبال داشته باشد و قطعاً درباره ایران نیز همین نگاه وجود دارد. چنین تفکری در نوع رسانه و سیاست‌های خارجی این کشورها اعمال شده و اثر می‌گذارد، بنابراین آنها هرگز به حضور چند میلیونی مردم ایران در راهپیمایی‌های انقلابی یا تشییع پیکر شهدا توجه و اشاره‌ای نمی‌کنند و سعی دارند رویدادهای باشکوه و جمعیت‌های چند میلیون نفری را تقلیل دهند.

ترقی بیان کرد: علت این کتمان آن است که نمی‌توانند اعتراف کنند اکثریت جامعه ایرانی چه اعتقادانی دارد؛ چرا که در صورت چنین اعترافی بنا بر ادعایی که درباره دموکراسی دارند باید نظر اکثریت را بپذیرند اما نظر اکثریت مردم ایران مطلوب آنها نیست بنابراین غرب برای آنکه تئوری غلط خود را بر تمام جوامع بشری و افکار عمومی غالب کند، جمعیت کثیر در جمهوری اسلامی را اقلیت جلوه می‌دهد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی عنوان کرد: شاهد بوده‌ایم که وقتی عده اندکی آشوب می‌کنند رسانه‌های غربی با دروغ‌پردازی و بزرگنمایی موضوع را طوری جلوه می‌دهند که جامعه جهانی تصور می‌کند این افراد اکثریت ملت ایران را تشکیل می‌دهند؛ آنها حتی در فضای مجازی با استفاده از ربات‌ها می‌خواهند تعداد خودشان را زیاد جلوه دهند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود در پاسخ به کسانی که می‌گفتند باید صدای ملت را بشنویم فرمودند که شما هم صدای این مردم را بشنوید. چرا صدای مردمی که در تشییع پیکر شهدای شهرهای مختلف حاضر شده‌اند، رویدادهای باشکوهی همچون ۱۳ آبان را رقم زده‌اند و همواره علیه اغتشاش و استبداد جهانی شعار داده‌اند را نمی‌شنوید؟ آیا اینها صدای مردم ایران نیستند؟

ترقی خاطرنشان کرد: نکته مهم آن است که این گروه صدایی برای شنیده شدن ندارند؛ صدای آنها ابزار آتش‌زا برای اغتشاش، چاقو و اسلحه است. صدای آنها به دنبال تخریب و آسیب است و از آنها صدایی به غیر از فحش و ناسزا و توهین بر نمی‌آید، بنابراین نمی‌توان حرف منطقی از میان صدای آنها شنید.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: بنا بر بیانات رهبر انقلاب اگر قرار است صدای اقلیتی از مردم شنیده شود باید به صدای اکثریت نیز توجه داشته باشیم که اگر چنین اتفاقی بیافتد، بنا بر منطق دموکراسی همگان متوجه می‌شوند که اکثریت و قاطبه جامعه چه کسانی هستند.