ربیعی: در کورس قهرمانی نیستیم اما رقبای ما در بازی های خانگی بهتر میزبانی می‌کنند

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پایگاه خبری هشت صبح از اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: 

برنامه‌هایی برای بازی داشتیم که برخی به سرانجام نرسید، می‌توانستیم از مالکیت نیمه اول بهره بیشتری را ببریم، با توجه به بازی‌های قبلی فولاد، می‌خواستیم در ۱۵ دقیقه اول به گل برسیم؛ در ادامه ریتم کند‌تر شد و در اواخر نیمه اول با وجود مالکیت زیاد، در پاس یا کنترل آخر اشتباه کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم با عطش بیشتر بازی کردیم و برنامه داشتیم در نهایت ضربه را به فولاد بزنیم اما نزدیک ۳۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و روند بازی تغییر کرد، اولویت اول ما گل نخوردن شد، بازی کم موقعیتی بود که باب میل من نبود.

ربیعی خاطرنشان کرد: در بین دو نیمه به فردین یوسفی برخورد محکمی با فردین یوسفی داشتیم و قطعا با وی برخورد خواهم کرد، یوسفی از بهترین‌های ما بوده است و آینده خوبی خواهد داشت اما کارت زرد اول فردین بی‌مورد بود؛ داور بسیار خوب است اما بعد از محرومیت، بلافاصله بازی ذوب‌آهن را سوت زد، کارت زرد دوم را برعکس نشان داد و روند بازی تغییر کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: مالکیت داشتیم اما موقعیت ایجاد نکردیم، بضاعت زیادی ندارم و دستم خالی است و چند بازیکن مصدوم داریم؛ انتظار داشتم بازی را ببریم اما خدا را شکر در روزی که ۱۰ نفره بودیم، مساوی کردیم.

وی همچنین عنوان داشت: وظایف تهاجم بیشتری برای کامیابی‌نیا و دفاعی‌تر برای یوسفی در نظر داشتیم، بعد از تعویض کامیابی‌نیا به یک‌باره یوسفی اخراج شد و برنامه بهم ریخت؛ نیاز به تقویت داریم و از دست دادن بازیکنان حیاتی ضربه زده است اما بازیکنان تلاش خوبی کردند، وظیفه داریم تیم‌ را ترمیم کنیم؛ بازی سختی در آبادان داریم و باید روند امتیازگیری را ادامه بدهیم تا سپس تیم را تقویت کنیم.

ربیعی یادآور شد: برای این‌که اشتباه حرف نزنم، کارشناس داوری کنار تیم داریم، دوست ندارم، تیمم را از خودم محروم کنم و دوست دارم حضور داشته باشم و تیمم را هدایت کنم، امیدوارم در نیم‌فصل دوم ریتم مناسبی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد استفاده از بازیکنان جوان گفت: ۱۵ بازیکنی که برای ذوب‌آهن بازی کردند، میانگین سنی ذوب‌آهن زیر ۲۶ سال بود و دومین تیم جوان لیگ هستیم، جوانان باید قدرشناس و فرصت‌شناس باشند و نباید تاوان بابت آن‌ها بدهیم؛ حسام نفری جوان است، ۱۰ روز در تمرینات حاضر بود و با توجه به این‌که می‌تواند آینده‌دار باشد، به لیست اضافه شد.

وی در پایان گفت: دوست دارم استقبال بیشتری از سوی هواداران داشته باشیم، در کورس قهرمانی نیستیم اما رقبای ما در بازی‌های خانگی از میزبانی بهتر استفاده می‌کنند؛ حضور هوادار برای تیم جوان ما بسیار خوب است و امیدوارم در بازی‌های خانگی گرمابخش بازی باشند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا