در جلسه هیئت دولت؛ رئیسی: سیاست‌های بانک مرکزی موجب امیدواری فعالان اقتصادی شده است رئیس جمهور گفت: سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی موجب امیدواری فعالان اقتصادی، در اثربخش بودن آن شده است. به گزارش هشت صبح به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی […]

در جلسه هیئت دولت؛

رئیسی: سیاست‌های بانک مرکزی موجب امیدواری فعالان اقتصادی شده است

رئیسی: سیاست‌های بانک مرکزی موجب امیدواری فعالان اقتصادی شده است

رئیس جمهور گفت: سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی موجب امیدواری فعالان اقتصادی، در اثربخش بودن آن شده است.

به گزارش هشت صبح به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی بانک مرکزی را در سیاست‌های جدید خود، یاری کنند تا برای مدیریت بازار ارز را به شکل موفقی اجرا و اعمال شود.

وی افزود: سیاست‌های اعلامی جدید بانک مرکزی موجب امیدواری فعالان اقتصادی در اثربخش بودن آن شده است.

رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه منابع مورد نیاز وزارت بهداشت، برای تأمین دارو و تجهیزات را با اولویت تخصیص دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر معاون اول رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان، خاطر نشان‌کرد: پیگیری مسائل و مطالبات مردم شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان و نیز پاسخگویی و رفع مشکلات آنها، از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

رئیس قوه مجریه تصریح کرد: تسهیل در انجام امور گمرکی و مبادلات مرزی، از نهادهای مسئول ضروری است؛ لذا لازم است دستگاه دیپلماسی کشور، در زمینه برطرف شدن مشکلات تردد کامیون‌ها در مرز آستارا اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است رئیس‌جمهور در ابتدای سخنان خود فرارسیدن سالروز شهادت امام هادی (ع) را نیز تسلیت گفت.