دیدار امیرعبداللهیان با سفرای جمهوری اسلامی ایران در اروپا وزیر امور خارجه کشورمان با سفرای جمهوری اسلامی ایران در اروپا که به منظور تبادل نظر در بلگراد حضور یافته دیدار و گفتگو کرد. به گزارش هشت صبح، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که در یک دیدار رسمی به دعوت وزیر امور خارجه صربستان […]

دیدار امیرعبداللهیان با سفرای جمهوری اسلامی ایران در اروپا

دیدار امیرعبداللهیان با سفرای جمهوری اسلامی ایران در اروپا

وزیر امور خارجه کشورمان با سفرای جمهوری اسلامی ایران در اروپا که به منظور تبادل نظر در بلگراد حضور یافته دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش هشت صبح، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که در یک دیدار رسمی به دعوت وزیر امور خارجه صربستان به این کشور سفر کرده است، یکشنبه شب با سفرای جمهوری اسلامی ایران در اروپا که به منظور تبادل نظر در بلگراد حضور یافته‌اند دیدار و آخرین تحولات روابط کشورمان و اروپا را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با سفرای جمهوری اسلامی ایران در اروپا همچنین علاوه بر گفتگو و تبادل نظر در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، موضوعات منطقه‌ای و تحولات بین المللی، بر ضرورت نگاه ویژه سفرا و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در اروپا به موضوعات مرتبط با ارائه خدمات شایسته به ایرانیان مقیم خارج خصوصاً در زمینه روان سازی خدمات کنسولی تاکید کرد.

هشت صبح را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید