استاندار خراسان رضوی: دهه فجر باید نمونه بارز خدمت رسانی به مردم خراسان رضوی باشد مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه جمهوری اسلامی، ارائه خدمت به همه مردم کشور است و دهه فجر امسال نیز باید نمونه بارزی از ارائه خدمت رسانی به مردم در سطح استان خراسان رضوی باشد. به گزارش هشت صبح، […]

استاندار خراسان رضوی:

دهه فجر باید نمونه بارز خدمت رسانی به مردم خراسان رضوی باشد

دهه فجر باید نمونه بارز خدمت رسانی به مردم خراسان رضوی باشد

مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: نگاه جمهوری اسلامی، ارائه خدمت به همه مردم کشور است و دهه فجر امسال نیز باید نمونه بارزی از ارائه خدمت رسانی به مردم در سطح استان خراسان رضوی باشد.

به گزارش هشت صبح، یعقوبعلی نظری شامگاه چهارشنبه و در آستانه ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: رویکرد اساسی در دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمانی آن با اعیاد مذهبی ماه رجب، می‌تواند منجر به فضای مفرحی در اجرای برنامه‌های ارائه شده برای مردم شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه نقش دهندگی اثر تربیتی دارد بیان کرد: نوجوانان باید مخاطب اصلی برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشند بر همین اساس پیشنهاد می‌شود با توجه به اینکه ورزش فرصت ویژه‌ای برای بستر حضور جوانان و نوجوانان در جامعه ایجاد می‌کند و نشاط روحی را فراهم می‌آورد به برگزاری مسابقات ورزشی باید با هدف ایجاد روحیه انقلابی توجه شود.

وی ادامه داد: این مسابقات از سوی اداره کل‌های آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان برنامه ریزی شود تا با ایجاد فضای شاد و رقابتی، خاطرات خوبی را در ذهن مخاطب خود به ثبت برساند و در عین حال برای اجرای این برنامه‌ها باید از عناصر خلاقیت، نوآوری و توجه به مقتضیات مخاطب نیز بهره برد.

نظری همچنین گفت: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است از سوی دیگر باید در اجرای برنامه‌ها، تناسب آن با مخاطبان و طرفیت آنها نیز در نظر گرفته شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: مردم و اصناف شهرهای استان می‌توانند با نصب پرچم و یا پوسترهایی مناسبتی در این برنامه مردمی و ملی مشارکت ویژه داشته باشند، زیرا مهمترین شعارهای انقلاب اسلامی، تاکید بر حضور مردم دارد؛ بر همین اساس لازم است تا با استفاده از ظرفیت مردمی دستگاه‌های مختلف و اصناف، مردم را در تزئین فضای محله‌ها و شهرها یاری کنند.

پیام دهه فجر، تحقق مردم سالاری دینی است

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی نیز اظهار کرد: بزرگترین پیام دهه فجر انقلاب اسلامی، تحقق مردم سالاری دینی است و کارهای انجام شده باید ترجمه واقعی این موضوع باشد، بر همین اساس برنامه‌های این ایام، نیاز به پیوست اجتماعی دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی افزود: طرح‌های خوبی برای این دهه پیشنهاد شده است ولی مهمتر از ارائه طرح‌ها، پیگیری برای اجرای آنهاست که با تلاش دست اندرکاران، شاهد اجرای خوبی خواهیم بود.

وی ادامه داد: دشمن در حال رصد سنگرهای ماست و قصد فتح آن را دارد به همین دلیل باید مراسم تکبیر در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت ویژه‌ای مورد نظر برنامه ریزی و اجرا قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد اظهار کرد: رویکرد برنامه‌های این دهه، باید توجه به نوجوانان باشد زیرا آنها سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و اکنون باید شاهد بروز و ظهور توجه به آنها نیز باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: باید اجرای برنامه‌ها، منتج به حضور پرشور مردم شود و اوج این مراسم‌ها نیز در روز ۲۲ بهمن خود را نشان می‌دهد.