درباره مولدسازی باید اطلاع رسانی دقیق شود

Print Friendly, PDF & Email

دلخوش در صحن مجلس:

درباره مولدسازی باید اطلاع رسانی دقیق شود

درباره مولدسازی باید اطلاع رسانی دقیق شود

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: فرمایش رهبری درباره مولدسازی بسیار گوهربار است و باید حتماً درباره این موضوع اطلاع رسانی دقیق شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۶ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: بعضاً رؤسای قوا تصمیماتی می‌گیرند که علیرغم اینکه برخی از این تصمیمات درست است، اما ابهام ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: فرمایش مقام معظم رهبری درباره مولدسازی بسیار گوهربار و متین است و مجلس هم تصویب کرد که اموال مازاد دولتی باید به فروش برسد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه سران قوا در روش اشتباه کردند و حرف ما آن است که آیا سران قوا یک سخنگو ندارد که درباره مولد سازی برای مردم توضیح دهد تا دشمنان سوءاستفاده نکنند؟

دلخوش تاکید کرد: باید درباره مولدسازی اموال و املاک دولتی اطلاع رسانی دقیق شود و این کار باید با دقت و ظرافت خاصی انجام شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: یک هیأت اجرایی برای مولد سازی مشخص شده که آنان مصاحبه کردند، توضیحاتی دادند و در رسانه‌ها موجود است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این کار دقیق و بجایی است اما از آنجایی که امروز وقت ما کم بود درباره آن توضیح ندادم و فردا حتماً توضیح خواهم داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا