سیاسی

خدمت رسانی قرارگاه منطقه‌ای کربلا به زوار اربعین حسینی – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه، سردار احمد خادم سیدالشهداء با تسلیت و تعزیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش به مردم ولایت مدار ایران اسلامی ابراز داشت: اولین کسی که سنت زیارت اربعین حسینی را پایه گذاری کرد و روز ۲۰ صفر سال ۶۱ هجری قمری بعد از واقعه کربلا به زیارت امام حسین علیه السلام مشرف شد جابر بن عبدالله انصاری و عطیه بود و امروز این راهپیمایی بزرگ جهانی شده است.

وی افزود: قطعاً پیام اربعین، اقتدار امت اسلامی و بیانگر مبارزه با ظلم و ستم ستمگران خصوصاً در این برهه از زمان افشاگری علیه جنایات اسرائیل غاصب است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا خاطرنشان کرد: مردم جهان امروز فارغ از هر ملیت و مذهبی گرد بیرق حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام جمع می‌شوند و با محبت، مودت و وحدت تصاویر ارزشمندی را آفریده و کارهای بسیار بزرگی را رقم خواهند زد.

سردار خادم سیدالشهدا ادامه داد: اربعین یک سازماندهی برای آمادگی ظهور آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

وی افزود: برقراری امنیت، خوراک و اسکان سالانه این جمعیت عظیم بیش از ۲۰ میلیون نفر آن هم به صورت داوطلبانه و عاشقانه از عجایب جهان مادی گرای امروز است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه با برشماری خدمات مختلف این قرارگاه به مردم عزیزمان در ایام شریف اربعین حسینی بیان نمود: بحمدالله اقداماتی از سوی قرارگاه کربلا بمنظور بهره مندی بیشتر زوار از برکات زیارت اربعین و با توجه به گرمای شدید هوا و رفاه حال زائران مضجع منور حسینی اجرا شده که برپایی مواکب اربعین در عراق و کمک به برقراری سفره ۸۰ کیلومتری از نجف تا کربلا و در مرز شلمچه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی از جمله این فعالیت‌ها است.

وی افزود: خوزستان پایتخت موکب ها در ایران اسلامی است و نیروهای مسلح اعم از مرزبانی، ارتش، فراجا، اداره اطلاعات، بسیج و سپاه، استانداری خوزستان، هلال احمر، پایانه‌های مسافربری و دیگر نهادهای دولتی و نظامی همه دست به دست هم دادند تا زائرین بتوانند به راحتی به محضراباعبدالله الحسین علیه السلام مشرف گردند.

سردار خادم سیدالشهدا اظهار نمود: قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه علاوه بر برقراری امنیت در خط مرزی، اقدام به دایر نمودن بیمارستان و خدمت رسانی در مرزهای شلمچه، چذابه و توسط گروه ۲۴ بعثت نیز اقدام به برپایی موکب و بیمارستان در مرز باشماق نموده است و ما برای تردد آسان زوار از مرزها اقدام به احداث سایبان، مه پاش و ۱۰ دستگاه کولر در مرز مشترک ایران و عراق در چذابه و شلمچه نمودیم.

وی افزود: افتخار ما خدمت به اقامه کنندگان عزای حسینی است و ما با افشاگری زینبی و حفظ وحدت علیه رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی می‌توانیم این غده سرطانی را برای همیشه از صفحه روزگار محو کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا