حمایت از فلسطین و آزادی قدس از اهداف انقلاب اسلامی بوده است – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه اسلامی مهندسین در حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ

بار دیگر دست خداوند از آستین گروه‌های مقاومت ملت مظلوم فلسطین بیرون آمد و این بار هیمنه پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی که سال‌ها خود را قدرت اول اطلاعاتی در دنیا می‌دانست فروریخت. رزمندگان مقاومت همچون صاعقه‌ای آسمانی بر سر دژخیمان فرود آمدند و خواب خوش غاصبان را پریشان ساختند. ملتی که هر روز آماج حمله و تهاجم قرار می‌گرفت این بار با دستی برتر، با رشادتی مثال زدنی و با تکیه بر ذات مقدس الهی، صهیونیسم غاصب را به چالش کشید و حالا که عجز و ناتوانی سران آن رژیم جعلی بر همگان مشخص شده است برای پوشاندن این آبروریزی بزرگ و این شکست غیر قابل ترمیم دست به کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه زده‌اند. ملت‌های مسلمان و مردم آزاداندیش در سراسر جهان با دیدن خوی کفتار صفتی صهیونیست‌ها و کودک کشی و قطع آب و برق و نیازهای اولیه زندگی مردم غزه، دلهاشان به درد آمده است و امپراتوری رسانه‌ای غرب هم علیرغم تلاش بسیار در اقناع افکار عمومی دنیا در توجیه این همه ددمنشی رژیم صهیونیستی عاجز مانده است.

دولت‌هایی که با خیال خام به دنبال ایجاد ارتباط با رژیم غاصب بودند حالا تحت فشار ملت‌هایشان قرار گرفته‌اند و می‌بینند که در برابر خوی وحشیانه این رژیم جعلی، مقاومت تنها گزینه است. حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف همواره جز اهداف انقلاب اسلامی ایران بوده است و در این بین امامین انقلاب همواره تاکید راهبردی بر این موضوع داشته‌اند.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن اعلام انزجار و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین، از مقاومت قهرمانانه و شجاعانه ملت فلسطین دفاع می‌نماید و از ملت‌های آزاداندیش دنیا و علی الخصوص ملت بزرگ و قهرمان ایران عزیز می‌خواهد که از مسیر مقاومت تا آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌های جنایتکار حمایت نمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی

جامعه اسلامی مهندسین

مهرماه ۱۴۰۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا