حمایت از تولید و رشد منطقی اقتصاد شاخصه بودجه ۱۴۰۲ است

Print Friendly, PDF & Email

عضوکمیسیون تلفیق مجلس:

حمایت از تولید و رشد منطقی اقتصاد شاخصه بودجه ۱۴۰۲ است

حمایت از تولید و رشد منطقی اقتصاد شاخصه بودجه ۱۴۰۲ است

مشگین شهر – عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بودجه سال آینده با رویکرد حمایت از تولید و تقویت رشد منطقی اقتصاد کشور به تصویب نمایندگان مجلس رسید تا با ابلاغ به دولت زمینه اجرایی آن فراهم شود.

محمود عباس زاده مشگینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، کمیسیون تلفیق با حضور وزرا و نمایندگان دولت ابعاد مختلف بودجه سال ۱۴۰۲ را در یک ماه گذشته مورد بررسی قرار داده تا در نهایت شاهد جمع بندی نظرات نمایندگان مجلس و تصویب آن در صحن مجلس باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار کاهش مالیات فعالان بخش تولید در بودجه سال آینده توجه جدی به افزایش بودجه عمرانی و تأمین ارز مورد نیاز برای خرید کالاهای اساسی در نظر گرفته شد تا دولت نسبت به کنترل تورم اقدام کند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام تلاش نمایندگان مجلس بر این بود تا مسیر برای سرمایه گذاری بخش‌های غیردولتی و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی هموار شده و حرکت تحولی را در این حوزه شاهد باشیم.

عباس زاده مشگینی بیان کرد: در کنار رشد منطقی مالیات‌ها سعی بر این شد تا با هدف حمایت از کارکنان دولت نیز افزایش ۲۰ درصدی در حقوق و مزایای کارکنان مورد توجه قرار گیرد و در کنار آن با انضباط مالی دولت کسری بودجه به حداقل برسد.

وی به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: دولت باید با راهکارهای منطقی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم سروسامان دهد چرا که روند افزایشی تورم در حوزه‌های مختلف مردم را به شدت رنج می‌دهد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس ادامه داد: مجلس با تشکیل جلسات هماهنگی با دولت درصدد اصلاح فرآیندها و تلاش برای ثبات اقتصادی در کشور و کاستن از دغدغه‌ها و تنگناهای معیشتی مردم است و ما به راحتی می‌توانیم در این حوزه با تکیه بر توانمندی‌های داخلی ثبات اقتصادی بیشتری را برقرار کنیم.

عباس زاده مشگینی سنگین‌ترین هجمه استکبار جهانی را در تحریم همه جانبه جمهوری اسلامی ایران یادآور شد و بیان کرد: برای غلبه بر این هجمه سنگین تحریم‌ها و تهدیدها باید الگوی اقتصاد مقاومتی را در ابعاد مختلف مورد توجه قرار داده و این حرکت‌های خباثت آلود دشمنان را خنثی کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا