حسین زهی: داعش زاییده آمریکا و اسرائیل است/ این جنایت‌ها ملت ما را بیدارتر می‌کند

Print Friendly, PDF & Email

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حاج قاسم پایان داعش را رقم زد و در حقیقت داعشی اصلا وجود ندارد؛ بلکه هر از چندگاهی با پول آمریکا و اسرائیل در خاک ما جرقه‌ای می زند اما هر بار ملت ما بیدارتر می شود.

اسماعیل حسین زهی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن محکومیت حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان بیان کرد: هرجا نه تنها یک مسلمان بلکه هر انسانی در جهان مورد ظلم قرار می‌گرفت، نام حاج قاسم می‌درخشید و لرزه بر جان آمریکا و اسرائیل می‌انداخت. حاج قاسم با مردم زندگی کرد و با مردم بزرگ شد. در استان سیستان و بلوچستان نیز زحمات حاج قاسم بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر شهید سلیمانی نبود، شاید داعش الان در خیابان‌های تهران بود. حاج قاسم پایان داعش را رقم زد. در حقیقت داعشی اصلا وجود ندارد. داعش زاییده آمریکا و اسرائیل است. داعش هر از چندگاهی با پول  آمریکا و اسرائیل در خاک ما جرقه‌ای می زند، اما دیدیم که هر بار ملت ما بیدارتر شد. بعد از حادثه تروریستی در کرمان دیدیم که مردم در سرتاسر کشور در محکومیت حادثه تروریستی در کرمان به پا خواستند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ما با این اقدامات بیدارتر می‌شوند. این اقدامات تروریستی نه تنها در اراده ملت ما خلائی ایجاد نمی کند بلکه مردم ما را آگاه تر می سازد. این اقدامات منجر به تقویت انسجام و اتحاد بین قومیت‌های مختلف در ایران اسلامی خواهد شد. قطعا به این اقدامات جنایتکارانه پاسخ لازم داده خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا