حاج قاسم یک الگو در دفاع از جامعه و کیان اسلامی است

سرپرست دانشگاه رضوی:

حاج قاسم یک الگو در دفاع از جامعه و کیان اسلامی است

حاج قاسم یک الگو در دفاع از جامعه و کیان اسلامی است

مشهد ـ سرپرست دانشگاه رضوی گفت: حاج قاسم یک الگو در دفاع از جامعه و کیان اسلامی است، شخصی است که آرمان‌های جامعه اسلامی را عملاً در میدان محقق ساخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد امامی در برنامه سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم کسی که دفاع از کیان، جامعه و محور مقاومت و حفظ و بقای این محور و جامعه اسلامی را تأمین کرد.

سرپرست دانشگاه رضوی افزود: شهید سلیمانی در این راه جان و هستی و تمام وجود خود را فدا کرد این چنین شخصی الگو و اسوه و یک مکتب است که یک اندیشه، فکر و ایده و آرمان را به وجود آورده است.

وی از حاج قاسم به عنوان یک مکتبی که محور مقاومت و دارای اندیشه و ایده و آرمان در حفظ کیان اسلام بوده نام برد که وظیفه همه توسعه و ترویج این مکتب است.

حجت الاسلام و المسلمین امام ادامه داد: ما وظیفه داریم این فکر و اندیشه را حفظ کنیم و توسعه و رواج بدهیم و در این راه تلاش کنیم، بنابراین در همین راستا در سالگرد شهادت این بزرگوار کنفرانس اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری را با موضوع دیدگاه‌ها و مبانی قرآنی دفاع از کیان و جامعه اسلامی در شرق کشور با میزبانی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار کردیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا