اسحاقی در تذکر شفاهی: تنها راه رفع مشکلات استفاده از ابزار استیضاح نیست نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید بدانند تنها راه رفع مشکلات استفاده از ابزار استیضاح نیست و باید با کمک دولت برای رفع مشکلات تلاش کنیم. به گزارش خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی در جلسه علنی عصر امروز […]

اسحاقی در تذکر شفاهی:

تنها راه رفع مشکلات استفاده از ابزار استیضاح نیست

تنها راه رفع مشکلات استفاده از ابزار استیضاح نیست

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید بدانند تنها راه رفع مشکلات استفاده از ابزار استیضاح نیست و باید با کمک دولت برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۱۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: مجلس نباید برای رسیدگی به مشکلات فقط از ابزار استیضاح استفاده کند.

وی بیان کرد: یک وزیر برای آنکه در موضوعی به توفیق برسد باید همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی را هم داشته باشد و ما باید تلاش و پیگیری وزیران را مدنظر قرار دهیم و نباید به محض آنکه آن وزیر به هدفی نرسید وی را استیضاح کنیم.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مجلس انقلابی می‌خواهد گره از کارهای مردم باز کند، باید با وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی جلسه برگزار کند و با همبستگی و اتحاد دولت به دنبال رفع مشکلات مردم باشد.

اسحاقی اظهار داشت: متأسفانه برخی از اتفاقات در مجلس شورای اسلامی می‌افتد که گویا از مجالس گذشته به ارث رسیده است. تقاضای بنده از هیأت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی آن است که برای اصلاح یک وزارتخانه سراغ راحت ترین راه یعنی استیضاح یک وزیر نرویم بلکه باید آن وزیر توضیح دهد چه موانعی بر سر راهش وجود دارد و همه باید با هم تلاش کنیم تا آن موانع را مرتفع کنیم.