ترکیش ایرلاین تا شنبه برای رفع مشکلات مسافرین فرصت دارد – هشت صبح
به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :
جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی «ترکیش ایرلاینز» از ابتدای ماه دسامبر امسال با مشکل عدم تحویل جامه دان مسافران ورودی مواجه بوده است، اظهار کرد: سازمان هواپیمایی با مدیر شرکت ترکیش ایرلاین در ایران تماس گرفته و بر لزوم استفاده از هواپیماهای پهنپیکر تاکیداتی شده، زیرا حقوق مسافرین خط قرمز سازمان هواپیمایی کشوری است.
وی افزود: بازرسان سازمان هم روز گذشته (پنجشنبه، ۲۹ آذر) در فرودگاه امام خمینی (ره) و دفتر ترکیش حاضر شدند و موضوع را از نزدیک بررسی و طرح موضوع کردند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پایان تاکید کرد: گلایههای تمام مسافران درست و در راستای حفظ حقوق مسافران سازمان هواپیمایی تا شنبه نمایندگی ترکیش ایرلاین مهلت داده تا مشکلات مسافرین رفع شود.