تخفیف ۵۰ درصدی شرکت آزمایشگاه فنی خاک به دانش‌بنیان ها

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان اینکه ما عضو شبکه آزمایشگاهی شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم، ‌ گفت: ما به شرکت‌های دانش‌بنیان تخفیف ۵۰ درصدی می‌دهیم و برای به ثمر رسیدن این طرح‌ها کمک‌های فنی خواهیم داشت.

به گزارش هشت صبح، مجید کیان‌پور در نشست خبری هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته، اظهار کرد: ۷۵ درصد فعالیت‌های آزمایشگاه فنی مهندسی خاک با بخش دولتی و ۲۵ درصد با بخش خصوصی است. ما با ۳۷ دستگاه اجرایی نظیر وزارت راه، وزارت نیرو، وزارت نفت، وزارت کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری برای ارائه خدمات داریم.

وی ادامه داد: به‌لحاظ ارائه خدمات فنی مهندسی در بخش کیفی، ‌ ۶۸۰ نوع آزمایش در زمینه‌های مختلف مصالح ساختمانی، بتن، قیر، آسفالت، فولاد و ارزیابی روسازی و زیرسازی راه‌ها را انجام می‌دهیم و با ابزار گسترده ۱۰۴۰ واحد محلی مستقر و غیرمستقر و ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور داریم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: بیش از ۲۶ درصد سهم بازار ژئوتکنیک کشور در اختیار آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار دارد و در بخش شهرهای ساحلی که در آینده ساخته می‌شود و در مکان‌یابی ساخت بنادر جدید بحث مطالعات ژئوتکنیک را ما انجام می‌دهیم.

کیان‌پور با بیان اینکه اولویت کاری ما توسعه آزمایش‌های غیرمخرب برای ارائه به مهندسان مشاور برای طراحی راه‌ها و غیره است، ‌ گفت: بررسی سکونتگاه‌های شهری در ۲۷ نقطه در حال مطالعه است و از سوی شرکت عمران شهرهای جدید و اقدامات آن در حال انجام است و نقاطی که به ما اعلام کنند در بحث مطالعات ژئوتکنیک انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع بنادر جدید که از مصوبات رئیس‌جمهوری است، در سه بندر جدید استان بوشهر ما همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان مطالعات ژئوتکنیک انجام می‌دهیم که شامل دیلم و گناوه و بندر دیر است و گزارشات و مطالعات در این‌باره به اداره کل بنادر بوشهر ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: ما عضو شبکه آزمایشگاهی شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم. با همه مراکز دانش‌بنیان تفاهم‌نامه داریم که تخفیف ۵۰ درصدی به دانش‌بنیان‌ها می‌دهیم و از طرح‌های دانش‌بنیان حمایت مالی می‌کنیم و برای به ثمر رسیدن این طرح‌ها کمک‌های فنی خواهیم داشت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا