بیش از ۸۰ درصد مردم روسیه به پوتین اعتماد دارند

Print Friendly, PDF & Email
بیش از ۸۰ درصد مردم روسیه به پوتین اعتماد دارند

تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در روسیه نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد روس‌ها به رئیس‌جمهور این کشور اعتماد دارند و بیش از ۷۰ درصد نیز از عملکرد او رضایت دارند.

به گزارش  اسپوتنیک، تازه‌ترین نظرسنجی «مرکز تحقیقات افکارسنجی روسیه (VCIOM)» نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد مردم روسیه اعلام کرده‌اند به ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور اعتماد دارند و بیش از ۷۰ درصد نیز رضایت خود را از عملکرد او در ریاست‌جمهوری اعلام کرده‌اند.

بنا بر یافته‌های این نظرسنجی تنها ۱۴ درصد از عملکرد پوتین رضایت نداشته‌اند، درحالی‌که ۷۷ نیز اعلام کرده‌اند از عملکرد رئیس‌جمهور رضایت دارند.

۱۶ درصد از افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی نیز گفته‌اند به پوتین اعتماد ندارند. این نظرسنجی از دهم تا شانزدهم اکتبر (۱۸ تا ۲۴ مهر) انجام شده و ۱۶۰۰ نفر بالای ۱۸ سال در این نظرسنجی نظر خود را اعلام کرده‌اند.

اوایل اکتبر بنیاد افکارسنجی مستقر در مسکو (FOM) نیز از ۳۰ سپتامبر تا ۲ اکتبر (۸ تا ۱۰ مهر) یک نظرسنجی انجام داد که نتایج آن نیز نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم روسیه عملکرد پوتین را مثبت ارزیابی کرده بودند و ۷۸ درصد نیز گفته بودند به ریاست‌جمهوری پوتین اعتماد دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا