بیانیه‌های برخی جریانات بی‌توجهی به منافع ملی است

Print Friendly, PDF & Email

تقی‌پور در گفتگو با مهر:

بیانیه‌های برخی جریانات بی‌توجهی به منافع ملی است

بیانیه‌های برخی جریانات بی‌توجهی به منافع ملی است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: متأسفانه جریاناتی با اعلام برخی بیانیه‌های سخیف و غیر حرفه‌ای، نشان دادند که به منافع ملی پایبند نیستند.

رضا تقی‌پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه‌های اخیر اصلاح طلبان، در گفتگو با مهر گفت: در حالی‌که همه ایرانیان ملتزم به رعایت منافع ملی و قانون اساسی هستند، ولی اینگونه اقدامات که با نوعی ناشی‌گری سیاسی یا با اهداف و اغراض نادرست شکل می‌گیرد، می‌خواهد اصل نظام را تضعیف کند.

وی افزود: اغتشاشات اخیر بصورت برنامه‌ریزی شده و با هماهنگی دشمنان خارجی در ماه‌های اخیر در کشور رخ داد. باید گفت متأسفانه یک پایه و زمینه این اتفاقات، برخی از شخصیت‌ها و جریانات داخلی بود که بدون توجه به منافع ملی و قانون اساسی عمل کردند.

رئیس کمیته صنعت کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان ساخت: متأسفانه جریاناتی با اعلام برخی بیانیه‌های سخیف که نسبتی هم با فعالیت‌های سیاسی حرفه‌ای ندارد، یک بار دیگر نشان دادند، خودشان هم به شعارهایشان از جمله حفظ منافع ملی، پایبند نیستند.

وی ادامه داد: در روز ۲۲ بهمن مردم پیشاپیش پاسخ این گونه حرکت‌ها و بیانیه‌ها را دادند. مردم عزیز ما در مقاطع مختلف عزت و بزرگ‌منشی خودشان را با حضور در صحنه‌های حساس از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند. آنها علی رغم وجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که به دلیل اقدامات خصمانه دشمنان و نیز ناکارآمدی‌ها و نقص‌های برخی بخش‌های داخلی بوده است، به صحنه آمدند.

تقی پور با اشاره به وجود مشکلات در جامعه تصریح کرد: بدون تردید حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دلیل رضایت آنان از شرایط موجود نیست، اما نشانه عزتمندی آنان در حفظ منافع و امنیت ملی کشور است و این گونه حرکت‌ها نشان از استیصال برخی گروه‌ها است. مردم، فعالان رسانه‌ای و سیاسی در برابر آنها هشیار هستند و پاسخ این گونه رفتارها را خواهند داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا