سردار فدوی: برگزاری سالانه بیش از ۷۰ هزار یادواره شهدا جانشین فرمانده کل سپاه مشکلات امروز کشور را ناشی از عمل نکردن به وظایف انقلابی دانست و گفت: در سال بیش از ۷۰ هزار مراسم گرامیداشت شهدا در کشور برگزار می‌شود. به گزارش هشت صبح، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در آئین گرامیداشت […]

سردار فدوی:

برگزاری سالانه بیش از ۷۰ هزار یادواره شهدا

برگزاری سالانه بیش از ۷۰ هزار یادواره شهدا

جانشین فرمانده کل سپاه مشکلات امروز کشور را ناشی از عمل نکردن به وظایف انقلابی دانست و گفت: در سال بیش از ۷۰ هزار مراسم گرامیداشت شهدا در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش هشت صبح، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در آئین گرامیداشت سالگرد شهید «احمد سیاف‌زاده» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ایمان، باور به وعده‌های الهی و شور و نشاط و با ابتکار عمل کار کردن از مشخصه‌های شهید سیاف زاده بود البته این مشخصه نزد بسیاری از رزمندگان وجود داشت و همین مزیت‌ها باعث حفظ انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: چند روز دیگر چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی تمام می‌شود و وارد ۴۵ سالگی عمر انقلاب می‌شویم حال آیا شما در تمام این سال‌ها یک روز را به یاد دارید که جبهه باطل دشمنی خود را با مردم ایران انجام نداده باشد؟ این درگیری ۴۴ سال است ادامه دارد و خواهد داشت.

سردار فدوی ادامه داد: به لحاظ توانمندی‌های مادی و دنیایی اعم از اقتصادی، نظامی، رسانه‌ای حتی هم اکنون نیز نسبت به دشمن بالاتر نیستیم، ولی طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران آمریکایی‌ها حتی یک پیروزی را هم به دست نیاورده چرا که اگر داشتند با استفاده از قدرت رسانه‌ای خود گوش دنیا را کر کرده بودند.

وی با تاکید بر اینکه نتایج را خداوند مشخص می‌کند البته به شرطی که تکالیف الهی را انجام دهیم، اضافه کرد: در تمام این روزها، یک روز هم نبوده که خبیثان عالم علیه انقلاب اسلامی ایران جنگ و توطئه نکنند به عنوان مثال روزهای گذشته آن‌ها جنگ کاملی را علیه ما انجام دادند، چون فکر می‌کردند بر ذهن جوانان تأثیر گذاشتند می‌توانند آن‌ها را مقابل انقلاب اسلامی قرار دهند، ولی همچون گذشته به اشتباه محاسباتی افتادند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آن‌ها باز هم برای صدمین بار اشتباه محاسباتی کردند و با وجود آنکه همه جانبه پای کار آمدند، ولی باز پیروزی برای جبهه قرآنی بود؛ البته همان گونه که عنوان شد، چنانچه به تکالیف الهی عمل نکنیم این پیروزی‌ها به دست نمی‌آید و این را ما در زمان صدر اسلام و در جنگ احد مبنی بر گوش ندادن مسلمانان به تکالیف الهی ملاحظه کردیم.

وی ادامه داد: باید دائم خود را رصد کنیم که چگونه به تکالیف بیشتری عمل کنیم تا بلکه پیروزی‌های بیشتری به دست آوریم؛ دشمن امروز هم مانند ۴۴ سال گذشته اشتباه محاسباتی می‌کند، ولی باز هم دست از دشمنی خود بر نمی‌دارد، چون اقتضا دشمن، دشمنی کردن است.

سردار فدوی افزود: همه تکالیفی که خداوند مشخص کرده قبلاً توانایی‌های بالاتر از آن را به انسان‌ها داده است لذا چنانچه انسانی اراده کند می‌تواند تمام وعده‌های خداوند را عملی سازد؛ در سال بیش از ۷۰ هزار مراسم گرامیداشت شهدا در کشور برگزار می‌شود این یعنی هنوز جوانان به دنبال زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا هستند و اینکه راه آن‌ها را ادامه دهند.

وی گفت: کل شهدای ما که حدود ۲۰۰ هزار شهید را شامل می‌شود به نسبت سایر جنگ‌های دنیا به دلیل کم بودن تعداد شهدا، قابل مقایسه نیست؛ سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، دشمنان فکر می‌کردند با عوامل دست چندم خود در کردستان می‌توانند انقلاب را با شکست مواجه سازند، اما وقتی متوجه شدند نمی‌توانند صدام را با پشتیبانی ۸۷ کشور وارد جنگ با ایران کردند، ولی باز هم علی رغم تلاش آن‌ها که حتی با حضور مستقیم آمریکا در این جنگ همراه شد، نتوانستند به نتیجه‌ای که می‌خواستند دست یابند و هر بار خودشان شکست را در برابر ما فریاد زدند.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: در وقایع اخیر نیز دشمنان این مردم خیلی تلاش کردند آن هم تلاشی بی نقص برای اینکه هزاران نفر از مردم را به کف خیابان‌ها بیاورند، ولی باز هم نتوانستند؛ حال امروز در تل آویو، پاریس و لندن شاهد تظاهرات میلیونی علیه حاکمان این شهرها هستند؛ البته باید این را هم گفت در جایی که مشکل داریم به دلیل عمل نکردن به تکالیف مان است.

وی عنوان کرد: دشمن بر مشکلات جامعه خیلی می‌دمد، ولی توانمندی ما از دشمن بیشتر است به همین جهت باید این توانمندی را به بالفعل تبدیل کنیم به عنوان مثال در برخی مواقع به اندازه یک صفحه هم مطلب درباره کاری که می‌خواستیم انجام دهیم نداشتیم، ولی انسان‌های با ایمان وارد صحنه شدند و بواسطه آن به موفقیت‌های بسیاری دست یافتیم.