بازدید ۴۰ هزار نفری از نمایشگاه آسمان اقتدار در کرمانشاه – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود قنبری بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه اقتدار که با حضور پرشور مردم برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر کرمانشاه برپا شد و دستاوردهای دفاعی کشور به نمایش عموم گذاشته شد.

وی افزود: نمایشگاه آسمان اقتدار از پنجم مهر ماه آغاز و تا امروز ۲۰ مهر سالروز سفر رهبری به استان کرمانشاه ادامه داشته است.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۱۵ روز گذشته ۴۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و با توانمندی‌های دفاعی کشور آشنا شدند و خیلی از جوانان ما با این دستاوردها و اقتدار کشور آشنا نبودند و این نمایشگاه یک فرصت ویژه برای جهاد تبیین بود.

سردار قنبری بیان کرد: کشور ما به واسطه دستاورهای دفاعی امروز از خطرات ایمن شده و کسی جرأت دست درازی به کشور را ندارد.

وی اضافه کرد: امروز به لطف توان موشکی، کشورمان در امنیت و اقتدار کامل قرار دارد و دشمن از این همین اقتدار هراسناک و پایگاه آمریکایی عین الاسد با همین موشک‌ها مورد اصابت قرار گرفت.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در دفاع مقدس کشورمان حتی در تهیه سیم خاردار مشکل داشت اما امروز یکی از هشت کشور تولید کننده تجهیزات موشکی و پهپادی در جهان است.

سردار قنبری عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خود را خادم ملت می‌دانند و آسایش خود را فدای امنیت مردم کرده‌اند و نیروهای هوا و فضای سپاه امروز آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمن است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا