شادمهر در صحن مجلس: اینترنت باید رفع فیلتر شود نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز داشتن اینترنت به ویژه اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب هم واجب‌تر است و فیلترینگ باید برداشته شود. به گزارش خبرنگار مهر، امانقلیچ شادمهر در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در […]

شادمهر در صحن مجلس:

اینترنت باید رفع فیلتر شود

اینترنت باید رفع فیلتر شود

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز داشتن اینترنت به ویژه اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب هم واجب‌تر است و فیلترینگ باید برداشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امانقلیچ شادمهر در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن هتک حرمت به مرجعیت اسلام و قرآن عظیم الشأن و نیز رفتار نابخردانه پارلمان اروپا را که نشان از اسلام هراسی و ایران هراسی دارد، گفت: سپاه مایه افتخار و مظهر آرامش و ظلم ستیزی و حافظ کیان اسلامی و امنیت منطقه است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نابرابری فرصت‌های شغلی و عدم امنیت شغلی، رنجی است که جامعه ما را گرفتار کرده است. صدای کسانی باشیم که صدایشان به جایی نمی‌رسد. مانند معلمان خرید خدماتی که در مناطق کم برخوردار مرزی و عشایری و مربیان قرآن و پیش دبستانی و صدای کارکنان و کارگزاران شرکتی دستگاه‌های اجرایی که با حداقل حقوق بیشترین کارایی را دارند.

وی تصریح کرد: امروز داشتن اینترنت به ویژه اینترنت پرسرعت برای مردم از نان شب هم واجب‌تر است. فیلترینگ باید برداشته شود، چرا که بیش از یک میلیون شغل مستقیم و بیش از سه میلیون شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده و مردم نگران سرنوشت کسب و کار خود هستند.