ایران از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت مطلق می‌کند

Print Friendly, PDF & Email

امیرعبداللهیان:

ایران از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت مطلق می‌کند

ایران از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت مطلق می‌کند

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
دکتر امیرعبدالهیان در این دیدار با تأکید بر اهمیت و جایگاه محوری فلسطین در جهان اسلام، گفت؛ جمهوری اسلامی ایران همه جا با صدای بلند اعلام کرده و می‌کند که از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت مطلق می‌کند و هیچ ترسی از بیان آن ندارد.
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تأکید بر قدرت و قوت محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و توطئه‌های نظام سلطه، افزود؛ این موضوع به امری ثابت شده تبدیل گردیده که هر کجا جمهوری اسلامی ایران، مقاومت و فلسطین در کنار یکدیگر باشند، قادر خواهند بود معادلات را تغییر دهند.
دکتر امیرعبداللهیان افزود، رژیم صهیونیستی منشأ و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه است و ماهیت نژادپرست و افراطی دولت جدید رژیم صهیونیستی نیز بر همگان روشن است و روند عادی سازی برخی کشورهای عربی با این رژیم غاصب و نامشروع، به سوی فروپاشی پیش خواهد رفت.
آقای زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن ارائه ارزیابی خود از روند تحولات در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی، گفت؛ خوشبختانه گروه‌های مقاومت فلسطینی وحدت بی نظیری در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی دارند و در نقطه مقابل، دشمن در شکننده‌ترین وضعیت تاریخی خود قرار گرفته است.
وی افزود، مقاومت از آمادگی کاملی برای استمرار مبارزه برخوردار است و پیروزی‌های مکرر ایران در منطقه موجب شده که غرب به فکر خلق مشکلات جدید برای جمهوری اسلامی ایران باشد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود، رژیم صهیونیستی با وضع برخی قوانین از جمله ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین ثابت کرد که با ماهیت و اساس موجودیتی به نام فلسطین مخالف است.
وی تاکید کرد، تنها قدرتی که می‌تواند در میدان و به شکل واقعی، معادلات فلسطین را تغییر دهد، مقاومت است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا