امیرعبداللهیان: ایران آماده برگزاری اجلاس وزرای خارجه سیکا است وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» از آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس وزرای خارجه این سازمان خبر داد. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار «غیرت ساری بای» دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی […]

امیرعبداللهیان:

ایران آماده برگزاری اجلاس وزرای خارجه سیکا است

ایران آماده برگزاری اجلاس وزرای خارجه سیکا است

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» از آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس وزرای خارجه این سازمان خبر داد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار «غیرت ساری بای» دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» (سیکا) با وی اظهار داشت جمهوری اسلامی ایران اهمیت ویژه‌ای برای سازمان سیکا قائل است و حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران در اجلاس آستانه و حمایت از مصوبات سازمان سیکا حاکی از رشد همکاری‌ها است.

وزیر امور خارجه کشورمان آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای میزبانی اجلاس وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا ظرف سه ماه آینده اعلام کرد.

در این ملاقات دبیرکل سازمان سیکا ضمن تاکید برای این که جمهوری اسلامی ایران از اعضای مهم سازمان کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا است و در روندهای تصمیم سازی سازمان مشارکت سازنده‌ای دارد، اظهار داشت دبیرخانه سیکا پیشنهاد میزبانی اجلاس وزرای امور خارجه در تهران را گام مهمی ارزیابی کرده و با دید مثبت از این موضوع حمایت می‌کند.