سرمدی در تذکر شفاهی: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت کم است نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت به معنای کاهش ۵۰ درصدی قدرت خرید آنان در سال آینده است. به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث سرمدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۵ بهمن ماه) مجلس شورای […]

سرمدی در تذکر شفاهی:

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت کم است

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت کم است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت به معنای کاهش ۵۰ درصدی قدرت خرید آنان در سال آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث سرمدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان دولت به معنای کاهش ۵۰ درصدی قدرت خرید آنان در سال آینده است و تعداد زیادی از این کارکنان زیر خط فقر خواهند رفت.

وی تاکید کرد: در این شرایط، تأثیر بهره وری کار کارکنان در وزارتخانه و ادارات دولتی به نحوی خواهد بود که موجبات نارضایتی مردمی ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بودجه‌های عمرانی مخصوصاً در مناطق محروم و دوردست بعضاً نیمه کاره و سال‌ها معطل مانده اند. با افزایش ۲۰ تا ۲۶ درصدی بودجه عمرانی عملاً اتفاقی در حوزه عمرانی و تکمیل پروژه‌های باقی مانده نخواهد افتاد.

سرمدی تاکید کرد: در بودجه ۱۴۰۱ برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تأمین اجتماعی حدود ۱۴ همت اعتبار تصویب شده بود، اما برای این قشر مظلوم تا به حال دولت اقدامی انجام نداده است.