افتتاح آب‌بندان «مازیاران» رامیان با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی

Print Friendly, PDF & Email

هشت صبح/گلستان آب‌بندان «مازیاران» شهرستان رامیان همزمان با سفر دوم رئیسی و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

آب‌بندان «مازیاران» در شهرستان رامیان ظهر شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور دکتر نیازی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی و هیئت همراه، نصرتی، مدیر آب و خاک استان گلستان، جباری معاون آب و خاک، سوخته سرایی رئیس مهندسی زراعی استان و کارشناس مسئولان آب و خاک استان و شهرستان و شورای و دهیاری مازیاران افتتاح شد.

طبق آمار کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی گلستان، آب‌بندان مذکور در سطح ۱۴ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش هشت صبح، دکتر «سید ابراهیم رئیسی» در چارچوب سفرهای استانی و در «یازدهمین سفر استانی در دور دوم» صبح امروز پنجشنبه وارد گلستان شد، رئیس جمهور در این سفر دو روزه علاوه بر بازدید از خلیج گرگان و جزیره آشوراده، در آیین افتتاح متمرکز پروژه بزرگ فیبر نوری استان گلستان و آغاز عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی و منطقه آزاد اینچه برون شرکت می‌کند.

همزمان با این سفر مبارک، بالغ بر ۲۶۰ هزار میلیارد ریال طرح‌ و پروژه عمرانی و اقتصادی در استان گلستان افتتاح خواهد شد و آیت الله رئیسی در دومین روز سفر به استان گلستان نیز در ظهر روز جمعه «یکم دی ماه» با مردم شهرستان مراوه‌تپه دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا