از تلاش‌های دیپلماتیک ایران برای حمایت از مظلومان قدردانی می‌کنیم – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش خبرنگار اعزامی مهر، نماینده سیاسی حزب‌الله در استقبال از وزیر امورخارجه کشورمان در فرودگاه لبنان گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی به حمایت کشورهای غربی انجام می‌شود و کودکان و زنان و خبرنگاران هدف حملات آنها قرار گرفته است. با این حال نتوانستند علیه غزه که ۲۰ سال در محاصره است پیروزی کسب کنند.

وی با اشاره به جمله امام خمینی (ره) که رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و جمله امام موسی صدر که اسرائیل شر مطلق است گفت: مساله فلسطین از ابتدا واضح و روشن بود و ما از کودکی این مساله را یاد گرفتیم. ما با صبر و مقاومت پیروزی‌های خود را محقق می‌کنیم.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد چون از رسانه‌ها می‌ترسد. این رژیم در مرحله شکست است و نتوانسته پیروزی به دست آورد اما مقاومت با صبر خود پیروز شده است. پس رژیم خبرنگاران را به شهادت می‌رساند چون آنها در پیروزی مقاومت و انتشار اخبار آن شریک هستند.

وی تاکید کرد: این طبیعی ست که شما در لبنان حضور داشته باشید چرا که در قانون اساسی ایران آماده که هر جا مظلومی باشد ایران به آن کمک می‌کند. ایران در همه جای جهان از لبنان تا بوسنی و فلسطین و سوریه و عراق به کمک مستضعفان رفته است. من از شخص وزیر امورخارجه ایران به خاطر تلاش‌ها و سفرهای متعدد برای حمایت مردم فلسطین قدردانی می‌کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا