آموزش و پرورش پرداختی معلمان را بر اساس رتبه‌بندی انجام دهد

Print Friendly, PDF & Email

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

آموزش و پرورش پرداختی معلمان را بر اساس رتبه‌بندی انجام دهد

آموزش و پرورش پرداختی معلمان را بر اساس رتبه‌بندی انجام دهد

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش به جای پرداخت علی‌الحساب به معلمان، شایسته است بر اساس رتبه‌بندی پرداختی‌ها را به صورت کامل انجام دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری ظهر جمعه در مراسم آغاز عملیات احداث مجتمع دارالفنون در اردبیل اظهار کرد: بانک عامل در انجام مسئولیت اجتماعی اقدام شایسته‌ای را در احداث مجتمع آموزشی دارالفنون انجام داده و قطعاً همراهی خیرین در این زمینه می‌تواند راهگشا باشد.

وی هزینه ۱۸۰ میلیارد تومانی بانک عامل و خیرین را در احداث این مجتمع آموزشی جداگانه برای دختران و پسران یادآور شد و تصریح کرد: ما در استان اردبیل به ویژه شهر اردبیل به توسعه فضاهای آموزشی نیاز مبرم داریم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه شورای آموزش و پرورش چالش‌های آموزشی و پرورشی کشور و استان اردبیل را مطرح خواهیم کرد ولی سعی ما بر این است تا وزارت آموزش و پرورش گام‌های جدی در توسعه و تجهیز فضاهای آموزش بردارد.

بدری به اجرای ناقص رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و افزود: هنوز به صورت کامل این طرح اجرایی و عملیاتی نشده در حالی که انتظار می‌رفت با گذشت یک سال، این طرح به سرانجام مناسب برسد.

وی با انتقاد از پرداختی‌های علی‌الحساب به حساب معلمان در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خاطرنشان کرد: گلایه‌ها در این زمینه بسیار بالا است و شایسته است به صورت قطعی با اعمال رتبه‌بندی مشخص معلمان، پرداختی‌ها نیز به تناسب شأن و منزلت آنها انجام شود.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: وزارت آموزش و پرورش باید بر اساس آخرین مدرک تحصیلی احکام معلمان را صادر کند تا ابهامات در این زمینه برطرف و شرایط برای ادامه تحصیل معلمان نیز با امیدواری بیشتر فراهم آید.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش با تأمین منابع و اعتبار مورد نیاز باید در اجرای طرح رتبه‌بندی تمام زوایا را در نظر گرفته و به صورت کامل به تعهدات خود عمل کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا