حزب ندای ایرانیان حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش پایگاه تحلیلی هشت صبح، در پی حادثه تروریستی کرمان شهید و مجروح شدن تعداد قابل توجه هموطنان کشورمان، حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای این حادثه را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه حزب ندای ایرانیان آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

ایران عزیز ما بار دیگر داغدار شد و این ‌بار به سوگ عزیزانمان در دیار کریمان نشستیم که مظلومانه در خون غلتیدند و اینچنین دی‌ماهی دیگر هم برای ایرانیان حزن‌آلود و غمبار شد.

حزب ندای ایرانیان این مصیبت بزرگ را به ملت ایران و به ویژه خانواده‌های داغدار تسلیت گفته و مراتب نفرت و خشم خود را از مسببان این جنایت تروریستی اعلام می‌کند.

از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهیم ضمن تمرکز بر اموری که آرامش و امنیت ملت ایران را نشانه رفته، خاطیان و جنایتکاران این فاجعه هولناک را شناسایی کرده و به سزای اعمالشان برسانند.

در عین حال، تکرار جنایت‌هایی از این دست در فواصل کوتاه، لزوم ریشه‌یابی دقیق این عملیات‌های ضد انسانی و پیشگیری از تکرار آن را دوچندان می‌کند.

از مسئولان حوزه بهداشت و درمان می‌خواهیم تمام امکانات درمانی را در اسرع وقت برای بهبود حال آسیب دیدگان به کرمان گسیل داشته و در عین حال، رسیدگی و مشاوره‌های روانشناسی تمام وقت به خانواده‌های داغدار و مجروح را از یاد نبرند.

حزب ندای ایرانیان با صدای رسا به دشمنان ایران عزیز اعلام می‌کند: ایرانیان علی‌رغم تنوع سلایق و تکثر فکری و فرهنگی، و اختلاف‌نظرها در مقابل بدخواهان این آب و خاک، متحد و همدل بوده و خشونت‌ورزی و ترور را در هر شکل و لباسی محکوم می‌کنند.

لازم است در این روزهای سخت، استوارتر از گذشته کنار یکدیگر باشیم و برای مقابله با دشمنان ایران، وحدت و همدلی و آشتی ملی را سرلوحه کار قرار دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا