ویدیو/ نمایشگاه «تلکام ۲۴» استارت خورد
بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال) شنبه (۲ دی) با شعار تحول دیجیتال و اتصالپذیری، با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان رئیس جمهوری، معاون وزیر صمت و معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه بینالمللی تهران آغاز به کار کرد.
خبرنگار: یاسمین نسبتی / تصویربردار و تدوینگر: مجتبی هادوی




![معاون اجرایی رئیسجمهور: مصرف [برق] بالا و تولید ما کم است/ با عرض پوزش از مردم، مجبور شدیم برای جلوگیری از سرما، ساعتی خاموشی داشته باشیم](https://8sobh.ir/wp-content/uploads/2025/02/1915161_398-390x220.jpg)
