دولت تصمیمات خود در بازار ارز را شفاف بیان کند

Print Friendly, PDF & Email

صالحی در تذکر شفاهی:

دولت تصمیمات خود در بازار ارز را شفاف بیان کند

دولت تصمیمات خود در بازار ارز را شفاف بیان کند

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش جلسه امروز مجلس در بازار ارز باید به صورت شفاف در اختیار نمایندگان و مردم قرار بگیرد تا بدانیم دولت در بازار ارز چه می‌خواهد بکند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه ۴ دی ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی با اشاره به جلسه امروز درباره رسیدگی به اقدامات و سیاست‌های ارزی دولت گفت: از هیئت رئیسه دولت می‌خواهم خروجی جلسه امروز درباره اقدامات ارزی دولت به صورت شفاف در اختیار نمایندگان و مردم قرار بگیرد تا بدانیم دولت می‌خواهد چه کند.

وی افزود: اینکه دولت به مجلس بیاید و صرفاً گزارشی ارائه دهد و جلسه را ترک کند، توهین به نمایندگان و مردم است.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صمت گفت: عرضه کم خودرو در بازار بورس کالا سبب شده شاهد افزایش قیمت خودرو باشیم. به طوری که خودرویی که می‌تواند با ۸۰۰ میلیون در کارخانه تهیه شود در بازار بورس با قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ به فروش می‌رسد.

صالحی تأکید کرد: اگر عرضه در بازار بورس به تعداد مناسب صورت بگیرد با آن مشکلی نداریم اما عرضه کم و رقابت در میان خریداران سبب افزایش قیمت خودرو شده است.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گزارشات دولت همگی در جهت بهبود وضع موجود و شاخص‌ها هستند اما آیا این بهبود سر سفره مردم مشاهده می‌شود. این گونه نیست و در عمل چنین اتفاقی نمی‌افتد و بهبودی در معیشت مردم صورت نگرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا