اقتصادی

زمستان داغ فروشگاههای زنجیره افق کوروش در جشنواره جایزه باران!

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

 

ابتدای زمستان امسال بود که فروشگاه های زنجیره افق کوروش با راه‌اندازی جشنواره ای جذاب اقدام جلب نظر مشتریان فعلی خود و سهم خواهی بیشتر از بازار کرد. افق کوروش مدت هاست که رهبری بازار در حوزه فروشگاه‌های زنجیره ای در دست دارد اما این موضوع هرگز موجب رها کردن رهبری مسیر بازار نشد. افق کوروش با استراتژی تخفیف دائمی و ارائه به صرفه‌ترین قیمت‌ها به مصرف کننده نهایی و حضور قدرتمند در بحث توسعه تهاجمی شعب توانست سهم بالایی را از تامین سبد خرید ماهانه ایرانیان را به خود اختصاص دهد.

اما زمستان امسال افق کوروش بعد از دستیابی به مراحل ابتدایی اهداف خود در حوزه مارکتینگ گام بعدی خود را در حوزه وفادارسازی و جایگاه سازی برداشت. هدف از کمپین جایزه باران افق کوروش توجه ویژه این برند به مشتریان نهایی و وفادار خود و اهدای جوایزی درخور آنها بود. در حالی که وضعیت اقتصادی و چالش‌های عوامل خارجی امکان ایجاد این فرصت را به رقبای افق کوروش نمی‌داد، افق کوروش اقدام به تبدیل تهدید رقبا به فرصت برای خود کرد.

یک خرید ساده تا برنده شدن پژو ۲۰۷

شاید در نگاه اول با خود فکر کنید که برای شرکت در این جشنواره باید کارهای پیچیده و عجیب انجام دهید ولی اینگونه نیست. شرایط شرکت در جشنواره بسیار ساده است. تنها کافی است که حداقل مبلغ ۳۰۰ هزار تومان از فروشگاه‌های افق کوروش خرید کنید و شماره تماس صحیح خود را به صندوق‌دار ارائه دهید. همچنین، خرید از برندهای حامی جشنواره به ارزش هر ۱۰۰ هزار تومان، امتیاز ویژه‌ای برای افزایش شانس برنده شدن به همراه خواهد داشت. به همین راحتی شما در جشنواره جایزه باران شرکت خواهید کرد. اگر بخواهم شما را راهنمایی کنم، مهم این است که در طول ماه خرید های خود را از افق کوروش و برندهایی که مشخص کرده انجام دهید و آنگاه میتوانید حداکثر امتیاز خود را بدست آورید.

۱/۱ درصد بازگشت وجه دائمی برای مشتریان

با نصب داشتناپلیکیشن بامن و ورود به آن مشتریان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش میتوانند علاوه بر پیدا کردن نزدیک ترین شعب افق کوروش در اطراف خود تا ۱/۱ درصد از بازگشت وجه دائمی به ازای هر خرید را تجربه کنند. نصب داشتن اپلیکیشن و همچنین استفاده از امتیاز بازگشت وجه فاقد هرگونه پیش نیاز است و شامل هر مبلغی بدون سقف خرید می باشد.

هم افزایی و همکاری تجاری افق کوروش در قالب کوبرند

هنر هم افزایی در کمپین‌های تبلیغاتی و کوبرند در حال تبدیل شدن به یک استراتژی مرسوم در کشور است. این فرهنگ سازی به لطف اتفاقاتی مثل جشنواره جایزه باران در حال رخ دادن است. وقتی که دیدگاه استراتژیک بر منافع سازمان‌ها و برندها حاکم میشود و آنها را در راستای خلق ارزش حداکثری در کنار یکدیگر قرار میدهد. در این کمپین نیز افق کوروش اقدام به همکاری با برندهای معتبر بازار کالاهای تند مصرف کرد. در این کمپین برندهای معتبر علاوه بر حضور در کمپین تبلیغاتی با امتیاز ویژه در شبکه فروش قدرتمند افق کوروش حضور دارند و مصرف کنند با خرید از آنها میتواند برای قرعه کشی امتیاز کسب کند.

کسب امتیاز با خرید از برندهای معتبر

در این کمپین، برندهای مطرحی همچون دلستر، نوین زعفران، فامیلا، ساحل کنار، کلیر، لوکس، داو، پریل، پرسیل، شوما، تاژ، هراز، شف هو، مای لیدی، رعنا، بهروز، مزمز، نستله، عقاب، نادی، دنت، رامک، باراکا، اوه به عنوان حامیان جشنواره حضور دارند که خرید از محصولات آن‌ها، شانس شما را در قرعه‌کشی افزایش خواهد داد.

شفافیت کامل در اعلام نتایج قرعه‌کشی جایزه باران افق کوروش

یکی از مهم‌ترین نکات در جشنواره جایزه باران افق کوروش شفافیت کامل در معرفی برندگان و انجام قرعه‌کشی‌های مربوط به آن است. این روند با نظارت مستقیم مدیران ارشد و همچنین به صورت کاملا زنده اجرا و پخش می‌شود. همچنین فیلم قرعه‌کشی در اینستاگرام افق کوروش برای کسانی نتوانستند آن را بصورت لایو ببینند در دسترس است. همچنین نتایج قرعه‌کشی به صورت منظم در صفحه اینستاگرام اپلیکیشن بامن به عنوان همکار تجاری افق کوروش قرار میگیرد تا مشتریان افق از طریق این صفحه بتوانند در جریان نتایج قرار بگیرند.

در پایان میتوانیم بگوییم که این یک فرصت استثنایی است و آن را از دست ندهید. در جشنواره جایزه باران افق کوروش با ۹۰ دستگاه پژو ۲۰۷ برای ۹۰ نفر شرکت کنید. به امید اینکه شما برنده شگفت‌انگیز بعدی باشید…

ورود به جشنواره جایزه باران افق کوروش

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا