بانک تجارت آماده ارائه خدمات مطلوب به زائرین
به گزارش خبرنگار مدیریت روابطعمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی، دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در این دیدار، به تشریح عملکرد بانک تجارت در خدمترسانی به زائرین خانه خدا و عتبات عالیات در شهرهای مختلف کشور و مبادی خروجی طی سالهای متمادی اشاره و با بیان اینکه خدماترسانی به زائران، توفیقی الهی محسوب میشود، بر لزوم طراحی راهکارهایی برای تسهیل و تسریع در امور زائران تاکید کرد.
مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به تجربه موفق سالها همکاری این بانک با سازمان حج و زیارت و تأثیر آن بر ادامه و گسترش سطح این همکاریها افزود: بانک تجارت پیش از این با امضای تفاهمنامه با سازمان حج و زیارت، بهعنوان بانک عامل، ثبتنام دانشجویان برای اعزام به سفر حج و عتبات وارد عمل شده و با صدور “زائرکارت تجارت”، اعطای تسهیلات و تهیه بستههای فرهنگی برای این زائران همکاریهایی را با این سازمان داشته است.
در جریان این دیدار، علیرضا بیات “رییس سازمان حج و زیارت” نیز ضمن قدردانی از همکاریهای گذشته بانک تجارت با این سازمان گفت: از هرگونه اقدامی که بتواند مسیر این همکاریها را تسهیل کرده و گسترش دهد استقبال میکنیم.
وی افزود: امیدوارم با کمک بانکی بزرگ و حرفهای در امور مالی همچون بانک تجارت بتوانیم نیاز هموطنان در سفر روحانی حج و زیارت عتبات عالیات را به بهترین شکل ممکن پاسخگو باشیم.