استان ها

شهردار قم شهادت «احمد کحیل» شهردار نبطیه لبنان را تسلیت گفت – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی سقائیان نژاد با صدور پیامی شهادت دکتر «احمد محمود کحیل» شهردار «النبطیه» را تسلیت گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا، بل احیا عند ربهم یرزقون حمله‌ی وحشیانه و به دور از همه کنوانسیون‌ها و قوانین بین المللی صبح امروز رژیم منحوس صهیونیستی به شهرداری النبطیه واقع در جنوب لبنان و شهادت مجاهدی فعال و مبارز جناب احمد کحیل شهردار شهر النبطیه، صادق اسماعیل یکی از اعضای شهرداری و نیز دیگر شهروندان بی گناه لبنانی مایه تأثر و تأسف عمیق شد.

بدون شک این جنایات رژیم غاصب اسرائیل در به خاک و خون کشاندن ملت مظلوم و بی‌دفاع و بمباران مجموعه مدیریت شهری، بر آتش خشم امت اسلامی خواهد دمید، خشمی که قطعاً گریبان این رژیم جعلی و استکبار جهانی را خواهد گرفت و آن‌ها را به ورطه نابودی خواهد کشاند.

میزبانی و مهربانی مردم مقاوم این شهر در هفته فرهنگی قم همیشه در خاطره‌ها زنده خواهد ماند. اینجانب این ضایعه دردناک را به تمامی مردم مسلمان به ویژه مردم مقاوم و عزیز شهر النبطیه که پیمان خواهر خواندگی با شهر مقدس قم دارند، جبهه غیور مقاومت، حزب الله عزیز لبنان و شهرداران شهرهای اسلامی تسلیت عرض کرده و ضمن محکومیت قاطع این اقدام تروریستی، از خداوند متعال برای آن شهید والا مقام علو درجات را مسئلت می‌کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا