استان ها

مطالبه بازنشستگان بوشهری بر زمین مانده است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالخالق برزگرزاده صبح شنبه در نشست بررسی اجرایی نشدن مصوبه خانه امید بازنشستگان بوشهر با بیان اینکه بازنشستگان گوهر و سرمایه‌های ارزشمندی هستند که باید از تجربیات آنها بهره کافی ببریم اظهار کرد: خانه امید می‌تواند محلی برای فرهیختگان و کسانی است که در زمینه‌های مختلف حضور فعال دارند و محلی برای تبادل نظر و استفاده جوانان از تجربیات بازنشستگان باشد اما جای آن در بوشهر خالی است و یکی از معدود استان‌های کشور هستیم که فاقد خانه امید است.

وی افزود: در شورای چهارم با اختصاص زمین در پارک شغاب بوشهر برای احداث خانه امید موافقت به عمل آمد اما به‌دلیل برخی موانع، عملیاتی نشد و در ابتدای شورای ششم مجدداً با واگذاری زمین در همان مکان یعنی پارک شغاب موافقت شد، اما این مصوبه شورا نیز تاکنون عملیاتی نشده است.

برزگرزاده تصریح کرد: در نشست بازنشستگان با استاندار بوشهر دستور داده شد اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در بزرگراه امام علی (ع) بوشهر زمینی برای احداث خانه امید اختصاص دهند که این زمین تاکنون واگذار نشده و این مطالبه به حق بازنشستگان بوشهری بر زمین مانده است.

عضو شورای شهر بوشهر تعیین تکلیف و عملیاتی شدن خانه امید بوشهر را یک ضرورت دانست و افزود: پیشنهاد می‌شود درصورت اجرایی نشدن واگذاری زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی، مصوبه شورا در مورد اختصاص زمین به کانون بازنشستگان برای احداث خانه امید در پارک شغاب عملیاتی شود.

وی در پایان با تأکید بر تکریم بازنشستگان اضافه کرد: انتظار داریم موضوع خانه امید در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد و گره کور این طرح در بوشهر باز شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا