ورزشی

ناگلزمان: همین که مصدوم جدیدی نداریم خوب است

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از نتیجه بازی برابر بوسنی ابراز رضایت کرد ولی چیزی که بیش از همه او را خوشحال کرد این بود که مسابقه بدون مصدوم جدیدی برای مانشافت به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار جمعه‌شب برابر بوسنی بسیاری از نفرات اصلی‌اش را در اختیار نداشت. پنج بازیکن از تیم اصلی از جمله جمال موسیالا، کای هاورتز، نیکلاس فولکروگ و مارک آندره تراشتگن در این بازی غایب بودند ولی در نهایت ژرمن‌ها موفق شدند دو بر یک برنده از زمین خارج شوند تا به صدرنشینی در گروه سوم لیگ ملت‌های اروپا ادامه دهند.

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، در پایان این دیدار گفت: از نتیجه راضی‌ام. زمان زیادی طول کشید تا ریتم بازی را به دست بیاوریم. در نیم‌ساعت نخست بازی خیلی توپ از دست دادیم اما زمانی که ریتم بازی را به دست آوردیم، برتری ما نسبت به حریف آشکار بود. بوسنیایی‌ها در نیمه دوم خیلی هجومی ظاهر شدند ولی مهم این است که ما در این بازی بازیکن مصدوم دیگری نداشتیم.

یوزوآ کیمیش، مدافع تیم ملی آلمان، نیز به پیروزی مقابل بوسنی‌وهرزگوین واکنش نشان داد و گفت: خوب ظاهر شدیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. در نیمه دوم هم فوتبال حساب‌شده‌ای بازی کردیم. در مجموع بازی را کنترل کردیم و اگر خوش‌شانس بودیم گل سوم را نیز به ثمر می‌رسانیدم. این تنها نکته منفی بازی بود که گل‌های بیشتری نزدیم.

آلمان در دیدار بعدی‌اش باید دوشنبه‌شب در خانه پذیرای تیم ملی هلند باشد و پیروزی در این دیدار خیال ژرمن‌ها را برای صدرنشینی در گروه C راحت خواهد کرد. دیدار رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا