استان ها

اجلاسیه شهدای امدادگر استان سمنان برگزار شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سالن هلال احمر استان سمنان شامگاه چهارشنبه میزبان اجلاسیه بزرگ ۱۱۷ شهید امدادگر استان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، خانواده بزرگ هلال احمر و جامعه بهداشت و درمان استان سمنان بود.

رئیس هلال احمر کشور در این مراسم ضمن قدردانی از جامعه امدادگران در دوران دفاع مقدس، گفت: خدمات امدادگران و شهیدان این عرصه در دوران هشت سال دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست.

پیرحسین کولیوند با بیان اینکه گرامی داشت یاد شهدا، ادامه دادن راه آنها و لبیک دوباره به امامین انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: شهدا خدمات گسترده‌ای به انقلاب اسلامی و نظام داشتند که باید از آنها قدردانی شود.

وی به مسائل غزه هم اشاره کرد و بیان داشت: جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی در لبنان و غزه مدرک آشکار نقض حقوق بشر است و در این در حالی است که مجاهدان راه حق با تمام قوا در برابر این جنایت‌ها ایستادگی کرده و خواستار شکستن سکوت خارجی‌ها هستند.

۳۵۰۰ شهید امدادگر داریم

مدیر مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت نیز در سخنانی ضمن اشاره به آماری از حضور امدادگران در دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای این عرصه گفت: بیش از ۱۰۰ هزار رزمنده بهداری در دفاع مقدس حضور داشتند و این افتخاری برای جامعه هلال احمر و همچنین بهداشت و درمان کشور است.

سردار نصرالله فتحیان با بیان اینکه ۷۰ هزار نفر از این تعداد را امدادگران تشکیل می‌دادند، تاکید کرد: امدادگران گاهی حتی بعد از خط مقدم و زیر تیربار دشمنان بدون پناه به امدادرسانی مبادرت می‌ورزیدند و رشادت‌هایشان در تاریخ جاویدان شد

وی با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ شهید امدادگر در کشورمان شناسایی شده است، افزود: ما مرهون و مدیون خدمات این شهدا هستیم و امروز اگر امنیت و آرامش داریم مرهون خدمات و مجاهدت‌های شهدای ما در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تا کنون است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا