استان ها

کاهش ۱۵ درصدی جرایم در شهرستان خلیل‌آباد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی حسن زاده در جمع تشکل‌های تعاونی و کارگری اظهار کرد: سعی پلیس در برنامه‌ها توجه به مردم و در راستای جهاد تبیین است.

فرمانده انتظامی خلیل آباد گفت: با بازگشایی مرکز شماره گذاری در شهرستان، تا کنون برای ۲۳۵۰ خودرو پلاک گذاری صورت گرفته و از رفت آمد این تعداد به شهرهای همجوار جلوگیری شده است.

وی به روند کاهشی مسائل مربوط به سرقت‌ها اشاره کرد و با اعلام اینکه نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش در سرقت‌ها و نیز ۱۵ درصد کاهش جرایم را داریم افزود: ارائه خدمت برای ۱۱۰ نفر در بحث صدور پروانه کسب در شهرستان یکی دیگر از خدمات پلیس به شهروندان است.

حسن زاده در گزارش خود به ساخت ساختمان انتظامی شهرستان که با بیش از ۱۵۰۰ متر مربع زیربنا ساخته شده است به عنوان خدمتی شایسته از فراجا برای مردم این منطقه نام برد و افزود: خودیاری و مشارکت مردم در بحث ساخت و همکاری در ساخت ساختمانهای انتظامی در شهر کندر و مرکز شهرستان سپاسگزاری کرد.

فرمانده انتظامی خلیل آباد به برنامه‌های هفته فراجا در شهرستان اشاره کرد و با بیان اینکه چندین برنامه فرهنگی در شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: تصادفات برون شهری، امسال به ۵ نفر کاهش یافت و این در حالی است که سال قبل از آن تعداد ۱۹ نفر فوتی را داشتیم.

وی با اشاره به شعار هفته انتظامی در سال جاری پلیس هوشمند و مردم قانون مدار به کاهش ۱۵ درصدی جرایم در شهرستان اشاره و اظهار کرد: از تعداد ۵ هزار تماس با پلیس در یک سال گذشته بیش از ۱۰۰۰ مورد منجر به تشکیل پرونده شده است و مابقی با ارشاد و رضایت طرفین ختم به خیر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا